Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 319 днів. За цей час ми опублікували 26456 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Транспортний експерт Олександр Рак поділився своїм баченням реконструкції площі Перемоги в Києві. Пропозиції щодо наявних схем реконструкції площі треба було подати до третього грудня, але, за словами Рака, він не встиг це зробити.

Поточний проєкт реконструкції передбачає наземні пішохідні переходи, які продублюють підземні, а також реорганізацію руху на перехрестях, що має покращити безпеку руху.

Проте, за словами експерта, проєкт не розв’язує проблему відсутності дерев на площі, використовуючи майже всю проїзну частину знову під авто. Через відсутність зелених насаджень площа, шириною близько 100 метрів, влітку перенагрівається. Рак пропонує ліквідувати надлишкові смуги замість максимального розведення різних напрямків по різним смугам та висадити шість ліній дерев – сумарно більше 120 дерев. Серед інших його пропозицій – повернути на площу бульвар.

Експерт пропонує додати перехід вздовж частини бульвару Шевченка, на перехресті Дмитрівська-Старовокзальна-Саксаганського-Шевченка. Завдяки зменшенню розмірів іншого переходу перед готелем Premier Hotel Lybid залишити місце для публічного простору з деревами і парковку. Також для цього перехрестя потрібно передбачити можливість повернення трамваю.

Тендер на розробку проєктно-кошторисної документації реконструкції об’єктів дорожньо-транспортної інфраструктури на площі Перемоги виграло ТОВ «Автомагістраль». Вартість робіт – 5,3 мільйона гривень.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button