Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 319 днів. За цей час ми опублікували 26457 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Ранковий боул із вівсянкою на мигдалевому молоці й горнятко кардамонової кави або паста альфредо ввечері — це ті приємні моменти, які можуть визначити настрій усього дня, якщо споживати їжу неспішно та вдумливо. Таку філософію сповідують, зокрема, прихильники руху slow food. І посуд тут відіграє значну роль — він має бути передусім естетичний, і не в останню чергу зроблений із турботою про довкілля, як посуд від українського бренду Manna Ceramics.

Історія цього виробництва починалася з декоративної кераміки — магнітів і сувенірів. Та виконуючи замовлення на посуд, команда вирішила зосередитися саме на цьому.

У 2012 році, коли було засновано Manna Ceramics, на ринку бракувало доступного за ціною українського посуду, який би вирізнявся якістю та індивідуальністю. Щонайперше в компанії вирішили не робити однотонні білі тарілки — аби продукт відрізнявся від інших.

Саме крафтові поливи роблять цей посуд незвичним. Фірмовий стиль тарілок і мисок визначає чорна зовнішня сторона. Забарвлення всередині варіюється від нейтральних відтінків до насичених кольорів. У кожному разі кераміка виходить дуже фотогенічною й страви у ній ефектно виглядають в інстаграм-сторіз.

Є й посуд майже монохромний, суцільно молочного кольору, але вирізняється характерними кольоровими вкрапленнями. А найпопулярніший серед покупців — бірюзовий.

Поливи та форми посуду розробляє дизайнер і засновник Manna Ceramics Михайло Білоус. Глазур для фарбування виготовляють власноруч, спершу з’єднуючи сухі інгредієнти, потім ретельно змішуючи з рідкими, доки не вдається отримати максимально рівномірний колір. Утім, стовідсотково однакових не виходить, навіть якщо дотримуватися технології нанесення, що й, зрештою, забезпечує характерний шарм бренду.

У 1933 році японський письменник Дзюнітіро Танідзакі опублікував есе «Похвала тіні», в якому визначив орієнтири японської естетики (які згодом вплинули й на європейську культуру), чимало уваги приділивши цілком буденним речам, таким як посуд. Він вихваляв такі якості, як простота, недосконалість, сліди часу. Зачаровувався поверхнями, текстурами й матеріалами — глиною, поливою, пігментами, тріщинами, нерівностями та щербинами.

Позаяк вироби Manna Ceramics зроблені вручну, кожен із них дещо відрізняється від інших. Таким чином немає відчуття конвеєрності, у тарілці чи чашці відчувається душа — тобто те, що в нашій культурі асоціюють з індивідуальністю.

У виробництві використовують харчову поливу, яка відповідає всім міжнародним стандартам і є безпечною навіть для дітей. До складу керамогранітної маси входять натуральні інгредієнти, основні з яких — глина й пісок. 

«Ми працюємо з глиною та харчовими поливами. Наше виробництво у прямому сенсі — безвідходне. Посуд, який вибраковують, проходить повторну переробку. А ми з гордістю можемо назвати себе екологічними», — заявляють у компанії.

Одна з особливостей цієї кераміки — висока густина керамогранітної маси. Наприклад, тарілки важать від 350 до 600 грамів. Такий посуд, обпалений у печі за температури 1200 градусів, виходить міцним. Його також можна мити у посудомийній машині та розігрівати у мікрохвильовці.

Посуд Manna Ceramics часто купують для ресторанів і кафе. Зокрема, цей бренд можна зустріти в закладах Menya Musashi, Євразія, Сушия, Cuba Coffee Brew, Амстер Дамстер, Barvy, I am the, The Cake, Культ, КазаН ДиваН, Satori, Semifreddo, Simona, Сито П’яно. 

Кераміку Manna можна було часто зустріти на маркетах Всі.Свої та Кураж Базарі, де бренд, зокрема, запускав формат «кераміки на вагу»: встановлював ціну за 100 грамів. Зараз посуд можна придбати на сайті, в магазині Всі.Свої, в мережах Епіцентр, Metro і Novus.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button