Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Ранковий боул із вівсянкою на мигдалевому молоці й горнятко кардамонової кави або паста альфредо ввечері — це ті приємні моменти, які можуть визначити настрій усього дня, якщо споживати їжу неспішно та вдумливо. Таку філософію сповідують, зокрема, прихильники руху slow food. І посуд тут відіграє значну роль — він має бути передусім естетичний, і не в останню чергу зроблений із турботою про довкілля, як посуд від українського бренду Manna Ceramics.

Історія цього виробництва починалася з декоративної кераміки — магнітів і сувенірів. Та виконуючи замовлення на посуд, команда вирішила зосередитися саме на цьому.

У 2012 році, коли було засновано Manna Ceramics, на ринку бракувало доступного за ціною українського посуду, який би вирізнявся якістю та індивідуальністю. Щонайперше в компанії вирішили не робити однотонні білі тарілки — аби продукт відрізнявся від інших.

Саме крафтові поливи роблять цей посуд незвичним. Фірмовий стиль тарілок і мисок визначає чорна зовнішня сторона. Забарвлення всередині варіюється від нейтральних відтінків до насичених кольорів. У кожному разі кераміка виходить дуже фотогенічною й страви у ній ефектно виглядають в інстаграм-сторіз.

Є й посуд майже монохромний, суцільно молочного кольору, але вирізняється характерними кольоровими вкрапленнями. А найпопулярніший серед покупців — бірюзовий.

Поливи та форми посуду розробляє дизайнер і засновник Manna Ceramics Михайло Білоус. Глазур для фарбування виготовляють власноруч, спершу з’єднуючи сухі інгредієнти, потім ретельно змішуючи з рідкими, доки не вдається отримати максимально рівномірний колір. Утім, стовідсотково однакових не виходить, навіть якщо дотримуватися технології нанесення, що й, зрештою, забезпечує характерний шарм бренду.

У 1933 році японський письменник Дзюнітіро Танідзакі опублікував есе «Похвала тіні», в якому визначив орієнтири японської естетики (які згодом вплинули й на європейську культуру), чимало уваги приділивши цілком буденним речам, таким як посуд. Він вихваляв такі якості, як простота, недосконалість, сліди часу. Зачаровувався поверхнями, текстурами й матеріалами — глиною, поливою, пігментами, тріщинами, нерівностями та щербинами.

Позаяк вироби Manna Ceramics зроблені вручну, кожен із них дещо відрізняється від інших. Таким чином немає відчуття конвеєрності, у тарілці чи чашці відчувається душа — тобто те, що в нашій культурі асоціюють з індивідуальністю.

У виробництві використовують харчову поливу, яка відповідає всім міжнародним стандартам і є безпечною навіть для дітей. До складу керамогранітної маси входять натуральні інгредієнти, основні з яких — глина й пісок. 

«Ми працюємо з глиною та харчовими поливами. Наше виробництво у прямому сенсі — безвідходне. Посуд, який вибраковують, проходить повторну переробку. А ми з гордістю можемо назвати себе екологічними», — заявляють у компанії.

Одна з особливостей цієї кераміки — висока густина керамогранітної маси. Наприклад, тарілки важать від 350 до 600 грамів. Такий посуд, обпалений у печі за температури 1200 градусів, виходить міцним. Його також можна мити у посудомийній машині та розігрівати у мікрохвильовці.

Посуд Manna Ceramics часто купують для ресторанів і кафе. Зокрема, цей бренд можна зустріти в закладах Menya Musashi, Євразія, Сушия, Cuba Coffee Brew, Амстер Дамстер, Barvy, I am the, The Cake, Культ, КазаН ДиваН, Satori, Semifreddo, Simona, Сито П’яно. 

Кераміку Manna можна було часто зустріти на маркетах Всі.Свої та Кураж Базарі, де бренд, зокрема, запускав формат «кераміки на вагу»: встановлював ціну за 100 грамів. Зараз посуд можна придбати на сайті, в магазині Всі.Свої, в мережах Епіцентр, Metro і Novus.

Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 5 днів. За цей час ми опублікували 26767 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button