Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 272 днів. За цей час ми опублікували 23448 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Ivan Melnychenko / Unsplash

КМДА «вперше за останні п’ять років» починає масштабне вдосконалення маршрутної мережі громадського транспорту, заявляє заступник міського голови Костянтин Усов.

Він повідомляє, що у розрахунках використали результати звіту експертів Світового банку.

Експерти Світового банку розробили рекомендації з покращення роботи громадського транспорту Києва ще у 2015 році на основі транспортної моделі, створеної компанією А+С Україна на чолі з Дмитром Беспаловим.

За словами Усова, зміни в маршрутній мережі, здійснені на основі рекомендацій Світового банку, в результаті дозволять киянам здійснювали меншу кількість пересадок і посилять комунального перевізника «Київпастранс».

Серед ключових пропозицій Усов називає:

  • 16 нових маршрутів, з них 11 — магістральних;
  • збільшення випусків (кількості машин) комунального транспорту, що забезпечить менші інтервали;
  • облаштування понад 50 нових захищених виділених смуг громадського транспорту вже у 2022 році.

Проєкти реорганізації маршрутів заступник голови КМДА обіцяє виставляти на обговорення у своєму телеграм-каналі.

Читйате також: Чому київський транспорт досі в поганому стані та як це змінити?

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button