Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Історик та дослідник Києва Семен Широчин розкритикував реставрацію поручнів на мосту Патона в Києві. Зокрема, автори вирішили відцензурувати на власний розсуд декорації, зокрема, прибрали серпи. Оновлені ж декоративні елементи відрізняються за кольором від поручнів та, на думку Широчина, зроблені неякісно: там вже з’явились тріщини.

Міст має статус пам’ятника архітектури, а, за українським законодавством, на таких пам’ятниках заборонено проводити капітальний ремонт чи реконструкцію – дозволено лише реставраційні роботи та звичайний ремонт.

У «Київавтодорі» відповіли виданню «Заборона», що поки запланована лише реставрація. Вже провели тендер щодо розробки проєктно-кошторисної документації для реставрації мосту Патона і визначили переможця торгів – ТОВ «Інжирінгова компанія Автомагістраль». Термін, за який переможець торгів має провести проектні роботи, – 20 місяців.

Фото до реставрації. У 2016 зірки були накриті гербом Києва.

У планах, зокрема, реставрація пропілеїв та ремонт сходів на правому березі, реставрація колон на лівому березі.

Ремонт та реставрація моста коштуватиме близько семи мільярдів гривень.

Засновник «ІК Автомагістраль» зі статутним капіталом в 100 гривень – ТОВ «Аркон». Останню не перший раз підозрюють в участі в корупційних схемах. Наприклад, поліція підозрює, що «Київавтодор» у змові з групою компаній, серед яких «Аркон», розкрадали бюджетні кошти шляхом завищення вартості робіт.

Фото: Семен Широчин

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button