Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах


Історик та дослідник Києва Семен Широчин розкритикував реставрацію поручнів на мосту Патона в Києві. Зокрема, автори вирішили відцензурувати на власний розсуд декорації, зокрема, прибрали серпи. Оновлені ж декоративні елементи відрізняються за кольором від поручнів та, на думку Широчина, зроблені неякісно: там вже з’явились тріщини.

Міст має статус пам’ятника архітектури, а, за українським законодавством, на таких пам’ятниках заборонено проводити капітальний ремонт чи реконструкцію – дозволено лише реставраційні роботи та звичайний ремонт.

У «Київавтодорі» відповіли виданню «Заборона», що поки запланована лише реставрація. Вже провели тендер щодо розробки проєктно-кошторисної документації для реставрації мосту Патона і визначили переможця торгів – ТОВ «Інжирінгова компанія Автомагістраль». Термін, за який переможець торгів має провести проектні роботи, – 20 місяців.

Фото до реставрації. У 2016 зірки були накриті гербом Києва.

У планах, зокрема, реставрація пропілеїв та ремонт сходів на правому березі, реставрація колон на лівому березі.

Ремонт та реставрація моста коштуватиме близько семи мільярдів гривень.

Засновник «ІК Автомагістраль» зі статутним капіталом в 100 гривень – ТОВ «Аркон». Останню не перший раз підозрюють в участі в корупційних схемах. Наприклад, поліція підозрює, що «Київавтодор» у змові з групою компаній, серед яких «Аркон», розкрадали бюджетні кошти шляхом завищення вартості робіт.

Фото: Семен Широчин

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button