Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24980 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/tovstiha

Львів отримав низькопідлоговий п’ятисекційний трамвай виробництва львівського концерну «Електрон». Після випробувань він курсуватиме на маршруті №8, що сполучає Сихів із центром.

У виробника замовили десять таких трамваїв, і три будуть достроково передані місту до кінця місяця, повідомляє пресслужба «Електрону». Решту сім доставлять у першій половині 2022 року.

12 мільйонів євро надав у кредит Європейський інвестиційний банк. Вартість одного трамвая — 1,9 мільйона євро. Це, однак, доволі дешево порівняно з цінами європейських виробників.

Фото: facebook.com/concernelectron

П’ятисекційний «Електрон» може вмістити понад 250 людей, кількість місць для сидіння — 56. Має широкі двері та низьку підлогу. Трамвай простіший в управлінні для водія. У салоні є два трапи для людей з інвалідністю, є входи для зарядок до телефонів, Wi-Fі, кондиціонери, 10 пічок, також він має понижений рівень шуму та вібрації.

Підігрів підлоги біля дверей запобігає намерзанню снігу. Спеціальне покриття вікон зберігає тепло взимку і відбиває ультрафіолетові промені влітку.

Водночас платформи на сихівській гілці зроблено на висоті відкриття дверей, і трамвай, який відчиняє двері назовні, не зможе їх відчинити на деяких зупинках, заявив керівник ГО «За якісний транспорт» та голова Громадської ради при управлінні транспорту ЛМР Святослав Товстига.

За його словами, так сталося через неправильно прописане технічне завдання. Товстига припускає, що знадобиться приблизно 15 мільйонів гривень, щоб виправити проблеми з платформами.

Фото: facebook.com/concernelectron

Однак керівник управління транспорту Львівської міськради Орест Олеськів запевнив Тvoemisto.tv, що платформа не має бути перепоною для запуску трамвая.

«Трамвай поїде на Сихівську лінію, де випробовуватимуть відкривання дверей на кожній станції. Зараз про щось зарано говорити, все покаже тестування. Але такі трамваї найбільше потрібні на Сихові», — запевняє Олеськів.

За його словами, двері у трамваях «Електрон», — сучасніші й зручніші для пасажирів, адже займають менше місця в салоні.

«Немає сенсу застосовувати стару технологію відкривання дверей на кожній з платформ. Стара система складається “гармошкою” або заходить всередину салону, відтак такі двері займають більше місця і виникає більший ризик травмувань пасажирів», — стверджує Олеськів.

Загалом у Львові вже є дев’ять «Електронів», не рахуючи нового п’ятисекційного.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button