Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 148 днів. За цей час ми опублікували 27800 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Швидкісний інтернет супроводжує нас щодня: у відеодзвінках, завантаженні додатків, месенджерах, улюблених плейлистах та онлайн-відео. Але художники здатні перетворити абстрактне відчуття на зображення.

Vodafone створив цей проєкт, щоб показати силу the human spirit. Адже технології не працюють без людей. Саме так Vodafone запустив швидкісний мобільний Інтернет. Тепер разом з діджитал-креаторами ми наочно показуємо, як це працює — що таке швидкість у її візуальному прояві.

Відбір пройшли 84 роботи у різних жанрах. Були малюнки, ілюстрації, анімація, колажі, відео, фото та навіть каліграфія. Конкурсні проекти оцінювали топові представники креативної індустрії:

  • засновник 5.films та Format bureau Кирило Сулига;
  • Chief Creative Officer McCANN KYIV Євгеній Камінський;
  • засновник та креативний директор [isdgroup] Віктор Шкурба
  • former group head Arriba Стаська Падалка;
  • старший бренд-менеджер Vodafone Україна Ігор Петров.

Учасники змагалися за призи: сертифікат на навчання на суму 30 000 грн за перше місце та грошові виплати в розмірі по 20 000 грн за друге та третє.

Головного переможця визначило журі, а друге та третє місце — за допомогою лайків.

Імена переможців оголосили 24 грудня. Перше місце зайняла робота Фурсенко Андрія «Швидкість змін».

«Для мене це ніби швидкість у розрізі. І ще один мій критерій — робота подобається настільки, що я б повісила її собі на стіну» — ділиться враженнями суддя конкурсу Стася Падалка.

«Робота хоч і проста, та вона задає ритм, занурює в це відчуття швидкості. Я розглядав роботи ще з точки зору того, що в них потрібно допрацювати. І це фото — одне з найбільш завершених» — розповідає Кирило Сулига.

Друге та третє місце визначили за кількістю лайків на сторінці Vodafone Україна в Instagram. Переможцями стали: 2 місце — робота «Кліп» Мархевки Оксани. 3 місце — робота Данилейко Анни.

Всього роботи учасників побачило близько 174 тисяч людей. Вони отримали понад 13 тисяч лайків, 1820 шерів та 853 коментарі.

Vodafone — одна з найбільших телекомунікаційних компаній світу. Її послугами в Україні користується понад 19 мільйонів користувачів. 82% території України має 4G-покриття, тож швидкість мобільного інтернету можна відчути майже звідусіль. Завдяки зусиллям команди, 4G-покриття працює на всіх 52 станціях метро у Києві й на 30 у Харкові, а також на перегонах між усіма станціями.

26 вересня 2021 року Vodafone спільно з компанією Nokia провели успішне тестування роботи мережі у принципово новий спосіб. Результатом експерименту став новий рекорд швидкості — на комерційній базової станції, розташованій на технологічному майданчику оператора, вдалося отримати пікову швидкість 772 Мбіт/с.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button