Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23587 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Ihor Kolesnyk

Аеропорт «Бориспіль» «зрозуміло й доступно» інформує водіїв про тарифи на паркування у багаторівневому паркінгу, заявила пресслужба підприємства у відповідь на запит «Хмарочоса».

Раніше адвокат Віталій Власюк поскаржився до Держпродспоживслужби на те, що аеропорт вводить споживачів в оману. Тариф становить 30 гривень на годину. Водночас на перших двох поверхах беруть 300 гривень за добу, а на третьому і четвертому поверхах тариф за подобове паркування не вказано. Тож рахують погодинно, що виходить 720 гривень за добу.

Чимало водіїв обирають вищі поверхи, розташовані ближче до входу в термінал. Якщо лишити автомобіль на тиждень, після повернення водій виявить, що винен за паркування 7200 гривень замість очікуваних 2100.

У Держпродспоживслужби відповіли, що аеропорт справді не дає доступної інформації про тарифи за паркування.

Натомість у пресслужбі «Борисполя» наполягають, що поінформували водіїв про тарифи багатьма способами, і перераховують: на офіційному сайті; на загальному інформаційному табло перед заїздом на паркінг; на в’їзних стійках, які видають водіями паркувальні квитки; на паркувальних квитках; на всіх автоматичних терміналах оплати; у куточку споживача серед кас.

На сайті аеропорту, як і раніше, не вказано подобовий тариф для 3-4 поверхів

Також аеропорт заявляє, що тарифи на паркування було встановлено відповідно до чинного законодавства.

Багаторівневий паркінг біля термінала D збудували у 2019 році.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button