Що і як впливає на користування велосипедом у місті? (дослідження)
У дослідженні враховувалися відстань, ухили та вплив руху транспорту, що перетинає веломаршрут на розв’язках.
У дослідженні враховувалися відстань, ухили та вплив руху транспорту, що перетинає веломаршрут на розв’язках.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 38 днів. За цей час ми опублікували 26995 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: unsplash
Британські дослідники з’ясувати, що впливає на бажання містян їздити на роботу велосипедом. Вони проаналізували швидкість автомобілів, частку великовантажних транспортних засобів та кількість велосипедної інфраструктури, йдеться в блозі «Про мобільність».
Дослідники вивчили дані про трафік для доріг і велосипедних маршрутів. У дослідженні враховувалися відстань, ухили та вплив руху транспорту, що перетинає маршрут на розв’язках. Загалом дослідили майже 35 тисяч маршрутів на роботу для 172 тисяч пасажирів, які проживають на відстані від двох до п’яти кілометрів від роботи (найбільш комфортна відстань для поїздок на велосипеді).
За результатами дослідження, люди частіше обирали велосипед, якщо швидкість руху вздовж їхнього маршруту була нижчою за 32 кілометри на годину. Велодоріжки сприяють підвищенню якості поїздки на велосипеді, але їхня ефективність залежить від місцевих умов руху.
Крім того, пасажири менш схильні користуватись велосипедом, якщо їх маршрут на роботу перетинає дороги зі швидким і інтенсивним рухом. При цьому частка великовагових транспортних засобів на дорогах мало вплинула на бажання пасажирів їздити на велосипеді.
Читайте також: Після пандемії європейські міста лишатимуть автівкам менше місця (проєкти)
За словами авторки дослідження, докторки Сьюзан Хьюз з Університету Суррея, «зміни потрібно впроваджувати стратегічно – зменшувати швидкість та заохочувати людей їздити на велосипеді – це принесе додаткову користь для здоров’я людей від зменшення викидів вуглецю».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті