Що і як впливає на користування велосипедом у місті? (дослідження)
У дослідженні враховувалися відстань, ухили та вплив руху транспорту, що перетинає веломаршрут на розв’язках.
У дослідженні враховувалися відстань, ухили та вплив руху транспорту, що перетинає веломаршрут на розв’язках.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Британські дослідники з’ясувати, що впливає на бажання містян їздити на роботу велосипедом. Вони проаналізували швидкість автомобілів, частку великовантажних транспортних засобів та кількість велосипедної інфраструктури, йдеться в блозі «Про мобільність».
Дослідники вивчили дані про трафік для доріг і велосипедних маршрутів. У дослідженні враховувалися відстань, ухили та вплив руху транспорту, що перетинає маршрут на розв’язках. Загалом дослідили майже 35 тисяч маршрутів на роботу для 172 тисяч пасажирів, які проживають на відстані від двох до п’яти кілометрів від роботи (найбільш комфортна відстань для поїздок на велосипеді).
За результатами дослідження, люди частіше обирали велосипед, якщо швидкість руху вздовж їхнього маршруту була нижчою за 32 кілометри на годину. Велодоріжки сприяють підвищенню якості поїздки на велосипеді, але їхня ефективність залежить від місцевих умов руху.
Крім того, пасажири менш схильні користуватись велосипедом, якщо їх маршрут на роботу перетинає дороги зі швидким і інтенсивним рухом. При цьому частка великовагових транспортних засобів на дорогах мало вплинула на бажання пасажирів їздити на велосипеді.
Читайте також: Після пандемії європейські міста лишатимуть автівкам менше місця (проєкти)
За словами авторки дослідження, докторки Сьюзан Хьюз з Університету Суррея, «зміни потрібно впроваджувати стратегічно – зменшувати швидкість та заохочувати людей їздити на велосипеді – це принесе додаткову користь для здоров’я людей від зменшення викидів вуглецю».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті