Для Київської області розробили туристичну айдентику. Ось як вона виглядатиме
Після невдалого конкурсу в 2019 році Київська ОДА заявила, що туристичний бренд розроблятиме White Studio Design.
Після невдалого конкурсу в 2019 році Київська ОДА заявила, що туристичний бренд розроблятиме White Studio Design.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 283 днів. За цей час ми опублікували 23535 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
White Studio Design розробила туристичну айдентику для Київської області.
Конкурс на айдентику області проводили ще у 2019 році, однак на розробку ескізів учасники мали лише 11 днів, тож дизайн-студії не брали участі. Голосували користувачі фейсбуку, обравши такі три варіанти:
Навесні 2021 року Київська обладміністрація заявила, що туристичний бренд області розроблятиме White Studio Design.
Новим логотипом стала зірочка-астериск, а гаслом — «Точка відліку». Зірочка також містить у собі схематичні образи млина та гілки хвойного дерева.
Фірмовий шрифт Kyiv Region Type розробили спільно з дизайнером Дмитром Растворцевим.
Дизайнери обрали палітру приглушених відтінків зеленого, червоного і жовтого.
Ілюстрації — мінімалістичні геометричні стилізації архітектурних елементів, флори та фауни, а також історичних символів області.
White Studio Design та її дизайн-директор Олег Білий, уродженець Калуша, мають у своєму портфоліо також туристичні бренди міст Калуш, Ворохта, Генічеськ, Дрогобич, Черкаської області та Рахівського району.
Дивіться також: У гончарського селища Опішня з’явився власний бренд
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті