Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: instagram/kdonecky2020

У київському районі ДВРЗ на Дарниці випробовують повністю низькопідлогові трамваї компанії «Татра-Юг». У «Київпастрансі» уточнили, що мова йде насамперед про обкатування нових трамвайних колій на вулиці Алматинській.

Відео опублікували у фейсбук-спільноті «Управа КПТ».

Три трамваї придбали завдяки кредиту Європейського інвестиційного банку.

К1-Т306 – перший повністю низькопідлоговий трамвай компанії «Татра-Юг». Він має довжину 26 метрів, довгі першу та третю секції, коротку другу. Вагон має шість дверей, всі вони у першій та третій секціях – по дві широкі двостулкові та по одній більш вузькій, одностулковій. У другій секції дверей немає.

Також наприкінці грудня завершили реконструкцію трамвайної лінії на вулиці Алматинській. Зокрема, тут оновили трамвайне полотно, контактну мережу, зупинки та технічну інфраструктуру лінії: понад 11 кілометрів колій, 12 посадкових платформ та сім павільйонів очікування.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button