У Київській області почали вилучати приватні землі під будівництво обхідної дороги
Голова КОДА підписав розпорядження про вилучення 18-кілометрового відрізку дороги Макарівської та Дмитрівської громад.
Голова КОДА підписав розпорядження про вилучення 18-кілометрового відрізку дороги Макарівської та Дмитрівської громад.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Київській обласній держадміністрації підписали перші розпорядження про вилучення приватних земельних ділянок під будівництво Кільцевої обхідної дороги навколо Києва. Про це голова КОДА Василь Володін розповів в інтерв’ю KV.
Йдеться про 18-кілометровий відрізок дороги Макарівської та Дмитрівської громад. Ця ділянка об’єднує траси Київ-Ковель і Київ-Чоп.
За словами Володіна, вже оголосили пошук підрядника на будівництво вказаної ділянки, а місцевий автодор проєктує ряд інших ділянок майбутньої траси.
У КОДА вважають, що жодних проблем під час вилучення приватних земель під це будівництво виникнути не повинно. Адже, за словами Володіна, «у держави є конституційне право вилучати приватну власність для суспільних потреб з відповідною компенсацією».
Будівництво першої ділянки планується завершити за рік.
У травні Укравтодор та американська компанія Bechtel Overseas Corporation підписали меморандум про співпрацю в рамках проєкту з будівництва обхідної дороги. Згодом Верховна Рада вивела будівництво кільцевої дороги навколо Києва з-під дії закону про публічні закупівлі.
Її протяжність становитиме близько 150 кілометрів. Обхідна дорога повинна перейняти 70% вантажного трафіку, який транзитом йде через Київ. Вартість проєкту – 85 мільярдів гривень, терміни реалізації – до 2025 року.
Водночас в Українській природоохоронній групі заявили, що будівництво КОД призведе до знищення десятків гектарів лісу. Екологи заявляють, що на першій ділянці (18 кілометрів між селами Клавдієво-Тарасове і Бузова) потрібно знищити найбільшу площу лісів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті