У Київській області почали вилучати приватні землі під будівництво обхідної дороги
Голова КОДА підписав розпорядження про вилучення 18-кілометрового відрізку дороги Макарівської та Дмитрівської громад.
Голова КОДА підписав розпорядження про вилучення 18-кілометрового відрізку дороги Макарівської та Дмитрівської громад.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 123 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Київській обласній держадміністрації підписали перші розпорядження про вилучення приватних земельних ділянок під будівництво Кільцевої обхідної дороги навколо Києва. Про це голова КОДА Василь Володін розповів в інтерв’ю KV.
Йдеться про 18-кілометровий відрізок дороги Макарівської та Дмитрівської громад. Ця ділянка об’єднує траси Київ-Ковель і Київ-Чоп.
За словами Володіна, вже оголосили пошук підрядника на будівництво вказаної ділянки, а місцевий автодор проєктує ряд інших ділянок майбутньої траси.
У КОДА вважають, що жодних проблем під час вилучення приватних земель під це будівництво виникнути не повинно. Адже, за словами Володіна, «у держави є конституційне право вилучати приватну власність для суспільних потреб з відповідною компенсацією».
Будівництво першої ділянки планується завершити за рік.
У травні Укравтодор та американська компанія Bechtel Overseas Corporation підписали меморандум про співпрацю в рамках проєкту з будівництва обхідної дороги. Згодом Верховна Рада вивела будівництво кільцевої дороги навколо Києва з-під дії закону про публічні закупівлі.
Її протяжність становитиме близько 150 кілометрів. Обхідна дорога повинна перейняти 70% вантажного трафіку, який транзитом йде через Київ. Вартість проєкту – 85 мільярдів гривень, терміни реалізації – до 2025 року.
Водночас в Українській природоохоронній групі заявили, що будівництво КОД призведе до знищення десятків гектарів лісу. Екологи заявляють, що на першій ділянці (18 кілометрів між селами Клавдієво-Тарасове і Бузова) потрібно знищити найбільшу площу лісів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті