Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 300 днів. За цей час ми опублікували 23649 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: JavyGo / Unsplash

У Маямі зобов’язали користувачів прокатних електросамокатів вдягати шолом, повідомляє Smart Cities Dive.

Це найбільше американське місто, яке висунуло до прокату електросамокатів такі вимоги. Такі правила діють також у деяких містах Австралії, зокрема в Брісбені, а також в Іспанії та Данії.

Законодавці посилаються на проведене у Лос-Анджелесі в 2019 році дослідження, яке виявило, що з 249 травм при аваріях на самокатах 40% становили травми голови, але серед тих, хто був у шоломі, — лише 5%.

Оператори прокату електросамокатів у Маямі вже пристосовуються до нових правил. Bird і Lime роздають безкоштовні шоломи й надалі планують включити їх в один комплект з самокатами.

Компанія Helbiz навіть випередила законодавців, ще раніше зобов’язавши користувачів робити селфі в шоломі перед орендою самоката. Інакше програма не розблокує самокат. При цьому виявилося, що майже 60% користувачам було відмовлено у поїздці через відсутність шолому.

Однак експерти, що адвокатують мікромобільність, не в захваті від цієї ідеї.

«Мікромобільність — це перевага для транспортної мережі міста, тож міська політика має сприяти мікромобільності, а не створювати перепони. Можливість просто сісти на велосипед чи самокат є засадничою. Люди не тягатимуть скрізь із собою шоломи», — переконаний Марко Коннер ДіАкой з нью-йоркської організації «Транспортні альтернативи».

Він переконаний, що безпека підвищується саме коли електросамокатів і велосипедів стає більше, а автомобілів — менше.

Американська асоціація міського транспорту NACTO зайняла нейтральну позицію щодо електросамокатів, але переконана, що для велосипедистів шоломи мають лишатися добровільною опцією.

«Досвід показує, що велошоломи захищають, а от закони про велошоломи — ні», — вважають у NACTO.

Як приклад наводять Сіетл, в якому мережу прокату велосипедів довелося закрити, не в останню чергу через закон про обов’язкові шоломи. Ця вимога, за оцінками, скоротила потенційну аудиторію вдвічі, бо відсікла випадкових користувачів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button