Транспортні експерти критикують закони про обов’язкові шоломи для користувачів самокатів
Вимога носити шоломи відсікає майже половину користувачів, які спонтанно обирають велосипед або самокат.
Вимога носити шоломи відсікає майже половину користувачів, які спонтанно обирають велосипед або самокат.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
У Маямі зобов’язали користувачів прокатних електросамокатів вдягати шолом, повідомляє Smart Cities Dive.
Це найбільше американське місто, яке висунуло до прокату електросамокатів такі вимоги. Такі правила діють також у деяких містах Австралії, зокрема в Брісбені, а також в Іспанії та Данії.
Законодавці посилаються на проведене у Лос-Анджелесі в 2019 році дослідження, яке виявило, що з 249 травм при аваріях на самокатах 40% становили травми голови, але серед тих, хто був у шоломі, — лише 5%.
Оператори прокату електросамокатів у Маямі вже пристосовуються до нових правил. Bird і Lime роздають безкоштовні шоломи й надалі планують включити їх в один комплект з самокатами.
Компанія Helbiz навіть випередила законодавців, ще раніше зобов’язавши користувачів робити селфі в шоломі перед орендою самоката. Інакше програма не розблокує самокат. При цьому виявилося, що майже 60% користувачам було відмовлено у поїздці через відсутність шолому.
Однак експерти, що адвокатують мікромобільність, не в захваті від цієї ідеї.
«Мікромобільність — це перевага для транспортної мережі міста, тож міська політика має сприяти мікромобільності, а не створювати перепони. Можливість просто сісти на велосипед чи самокат є засадничою. Люди не тягатимуть скрізь із собою шоломи», — переконаний Марко Коннер ДіАкой з нью-йоркської організації «Транспортні альтернативи».
Він переконаний, що безпека підвищується саме коли електросамокатів і велосипедів стає більше, а автомобілів — менше.
Американська асоціація міського транспорту NACTO зайняла нейтральну позицію щодо електросамокатів, але переконана, що для велосипедистів шоломи мають лишатися добровільною опцією.
«Досвід показує, що велошоломи захищають, а от закони про велошоломи — ні», — вважають у NACTO.
Як приклад наводять Сіетл, в якому мережу прокату велосипедів довелося закрити, не в останню чергу через закон про обов’язкові шоломи. Ця вимога, за оцінками, скоротила потенційну аудиторію вдвічі, бо відсікла випадкових користувачів.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті