Поліція розслідує привласнення 100 млн гривень на реконструкції трамвайної лінії
Під час реконструкції трамвайної лінії, можливо, було встановлено заборонені державними будівельними нормами залізничні рейки.
Під час реконструкції трамвайної лінії, можливо, було встановлено заборонені державними будівельними нормами залізничні рейки.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 296 днів. За цей час ми опублікували 26302 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: КМДА
Поліція розслідує можливе привласнення коштів під час реконструкції трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» у Києві. Про це написав Олександр Глазунов у виданні «КиевVласть» з посиланням на ухвалу Печерського райсуду від 30 листопада.
Встановлено, що в 2017-2019 роках КП «Київпастранс» замовило реконструкцію 12 кілометрів трамвайної лінії від вул. Гната Юри до «Кисневого заводу» на суму понад 300 мільйонів гривень. Роботи проводили чотири компанії – ТОВ «Енергоспецремонт», ТОВ «КП Спецавтоматика», ТОВ «Україна-енергосервіс ЛТД» та ТОВ «Форма». При цьому, за даними поліції, понад 100 мільйонів гривень було розтрачено та привласнено.
У ході проведення реконструкції трамвайної лінії, можливо, було встановлено заборонені державними будівельними нормами залізничні рейки російського виробництва КРП-65. У проєктній документації були визначені рейки українського виробництва Р-65. На усій трамвайній лінії, ймовірно, не були встановлені бокові плити, які забезпечують міцну стійкість шпал, що може призвести до сходження вагонів з рейок.
Реконструкція трамвайної лінії нині продовжується. «Київпастранс» у серпні уклав із ТОВ «Реммонтаж-Буд» договір на продовження цієї реконструкції вартістю 396,97 мільйона гривень.
Раніше видання «Наші гроші» писало, що «КП «Спецавтоматика» відремонтувало трамвайні колії в Києві з порушенням державно-будівельних норм для економії матеріалів. При цьому, ціни на шпали з комплектом кріплень за рік зросли майже вдвічі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті