Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 284 днів. За цей час ми опублікували 23536 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: КМДА

Поліція розслідує можливе привласнення коштів під час реконструкції трамвайної лінії від вулиці Гната Юри до ЗАТ «Кисневий завод» у Києві. Про це написав Олександр Глазунов у виданні «КиевVласть» з посиланням на ухвалу Печерського райсуду від 30 листопада.

Встановлено, що в 2017-2019 роках КП «Київпастранс» замовило реконструкцію 12 кілометрів трамвайної лінії від вул. Гната Юри до «Кисневого заводу» на суму понад 300 мільйонів гривень. Роботи проводили чотири компанії – ТОВ «Енергоспецремонт», ТОВ «КП Спецавтоматика», ТОВ «Україна-енергосервіс ЛТД» та ТОВ «Форма». При цьому, за даними поліції, понад 100 мільйонів гривень було розтрачено та привласнено.

У ході проведення реконструкції трамвайної лінії, можливо, було встановлено заборонені державними будівельними нормами залізничні рейки російського виробництва КРП-65. У проєктній документації були визначені рейки українського виробництва Р-65. На усій трамвайній лінії, ймовірно, не були встановлені бокові плити, які забезпечують міцну стійкість шпал, що може призвести до сходження вагонів з рейок.

Реконструкція трамвайної лінії нині продовжується. «Київпастранс» у серпні уклав із ТОВ «Реммонтаж-Буд» договір на продовження цієї реконструкції вартістю 396,97 мільйона гривень.

Раніше видання «Наші гроші» писало, що «КП «Спецавтоматика» відремонтувало трамвайні колії в Києві з порушенням державно-будівельних норм для економії матеріалів. При цьому, ціни на шпали з комплектом кріплень за рік зросли майже вдвічі.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button