Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/ivan.yuryk

У вестибюлі Центрального залізничного вокзалу Києва почнуть встановлювати два ескалатори Heavy Duty. Роботи триватимуть із 21 січня до 6 квітня.

Як повідомляє пресслужба Укрзалізниці, роботи вирішили проводити після свят, щоб скористатись спадом пасажиропотоку.

Поки ескалатори не працюють, пасажири зможуть попросити працівників вокзалу — портерів — підняти багаж сходами. Це безкоштовна послуга. Кнопки для виклику портерів розташують біля сходів, що ведуть з вестибюля Центрального вокзалу на критий перехід та у зворотному напрямку.

Водночас пасажирам з великими валізами та маломобільним людям рекомендують користуватися входом з боку Південного вокзалу, а також ліфтами до платформ у західному підземному переході (з боку метрополітену).

Поміняти ескалатори на Центральному вокзалі, які постійно ламалися, Укрзалізниця обіцяла щонайменше з 2016 року і протягом кількох років намагалася провести тендери, які блокувалися в Антимонопольному комітеті або в судах.

Такі картинки час від часу з’являлися на фейсбук-сторінці Укрзалізниці

Зрештою у липні 2021 року на конкурсі перемогла компанія «Міцуї Україна», яка буде займатись встановленням та обслуговуванням ескалаторів. На нову пару ескалаторів Укрзалізниця витратить близько 13 мільйонів гривень.

Нинішні ескалатори були встановлені у 2001 році під час реконструкції вокзалу станції Київ-Пасажирський та потребують заміни. Термін експлуатації завершився на початку 2022 року.

В Укрзалізниці заявляють, що новий ескалатор зможе транспортувати до 11 тисяч пасажирів на добу, в той час, як старий перевозив 7,3 тисячі пасажирів.

Новий ескалатор також матиме регулятор швидкості, сенсор для зупинки сходового полотна за відсутності пасажирів та пристрої для знезараження поручнів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button