Ласка робитиме для українських компаній мерч з уживаного одягу (фото)
Разом з Printostan наносять логотипи бренду фарбою на водній основі на вживані худі, світшоти і футболки.
Разом з Printostan наносять логотипи бренду фарбою на водній основі на вживані худі, світшоти і футболки.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Благодійний магазин Ласка разом з креативною агенцією Bickerstaff.356 запустили проєкт із виготовлення мерчу з уживаного одягу.
До проєкту Laska Upcycle Merch вже долучилися понад 20 українських компаній, серед яких Adje ProdBuro, KAMA, Планета Кіно, Comfy та інші.
Компанія може замовити власну партію брендованих речей. Ласка разом з Printostan наносять логотипи бренду фарбою на водній основі (безпечнішою для довкілля) на вживані худі, світшоти і футболки.
Мета такого проєкту — зменшити перевиробництво одягу. Виробництво мерчу для компаній також робить вагомий внесок у проблему:
«Світшоти і футболки з логотипами, які ви щороку отримуєте новесенькими для підтримки корпоративного духу і майже одразу починаєте в них спати, прибирати та їздити до бабці на дачу. Вся ця величезна купа речей, які особливо нікому не потрібні, народжуються вже старими».
Про цю проблему зняли комічно-драматичний дачний мюзикл.
Фото першої колекції зроблені на сортувальній станції «Україна без сміття». Для швидкого замовлення екомерча запустили сайт.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті