Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Kyivpastrans

Сьогодні, 18 січня, припинило роботу маршрутне таксі 576, яке курсувало від «Академмістечка» до авторинку «Чапаєвка», повідомляє Київпастранс, який і обслуговував цю маршрутку.

Натомість запустили автобусний маршрут 57, який повністю дублює скасовану маршрутку. Щільність руху, як випливає з графіку на сайті Київпастрансу, — в середньому тричі на годину.

Фото: Dmitry Krasnov

На лівому березі запустили новий автобусний маршрут 105, який курсуватиме від вулиці Тростянецької Бориспільським шосе до Дарницького лісництва. Цей автобус матиме лише два випуски на день — о сьомій ранку та о третій дня. Можливо, це автобус з найбільшим у Києві інтервалом руху. Фактично це спецрейс маршруту 220.

Коментуючи конкурс на ці маршрути, транспотний експерт Іван Черниш зазначав, що в Київпастрансу відтепер не буде «таксомоторів» — маршрут 576 був одним із трьох останніх (разом із маршрутками 220 і 500).

Водночас він звертав увагу на те, що встановлені вимоги про пасажиромісткість від 60 пасажирів автоматично відсікає «Атамани», які перевізники купували протягом останніх шести років, оскільки їхня пасажиромісткість – 52 пасажири. «Станом на сьогодні в перевізників Києва немає автобусів, які задовільняють цій вимозі, тому нас знову очікують або тимчасові договори на один рік, або поява перевізника з іншого регіону», — вважає Черниш.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button