Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook.com/Kyivpastrans

Сьогодні, 18 січня, припинило роботу маршрутне таксі 576, яке курсувало від «Академмістечка» до авторинку «Чапаєвка», повідомляє Київпастранс, який і обслуговував цю маршрутку.

Натомість запустили автобусний маршрут 57, який повністю дублює скасовану маршрутку. Щільність руху, як випливає з графіку на сайті Київпастрансу, — в середньому тричі на годину.

Фото: Dmitry Krasnov

На лівому березі запустили новий автобусний маршрут 105, який курсуватиме від вулиці Тростянецької Бориспільським шосе до Дарницького лісництва. Цей автобус матиме лише два випуски на день — о сьомій ранку та о третій дня. Можливо, це автобус з найбільшим у Києві інтервалом руху. Фактично це спецрейс маршруту 220.

Коментуючи конкурс на ці маршрути, транспотний експерт Іван Черниш зазначав, що в Київпастрансу відтепер не буде «таксомоторів» — маршрут 576 був одним із трьох останніх (разом із маршрутками 220 і 500).

Водночас він звертав увагу на те, що встановлені вимоги про пасажиромісткість від 60 пасажирів автоматично відсікає «Атамани», які перевізники купували протягом останніх шести років, оскільки їхня пасажиромісткість – 52 пасажири. «Станом на сьогодні в перевізників Києва немає автобусів, які задовільняють цій вимозі, тому нас знову очікують або тимчасові договори на один рік, або поява перевізника з іншого регіону», — вважає Черниш.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button