На вулицях Києва повно реклами Кличка та його партії, яка виглядає, як соціальна
У КМДА, партії УДАР та ГО «УДАР Віталія Кличка» журналістам надали суперечливі пояснення.
У КМДА, партії УДАР та ГО «УДАР Віталія Кличка» журналістам надали суперечливі пояснення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
На фасадах будинків, на вулицях Києва та в метро з’явилося чимало реклами з зображенням Віталія Кличка та логотипом його партії УДАР. Всі ці постери закликають вакцинуватися від COVID-19, тому вона виглядає як соціальна реклама.
Рух ЧЕСНО марно намагався з’ясувати, хто розмістив цю рекламу й на яких умовах. У КМДА довго барилися з відповіддю й навіть подовжували розгляд до 20 робочих днів. Зрештою заявили, що зображення розмістили за зверненням громадської організації «УДАР Віталія Кличка», бюджетних коштів не витрачали, і що це не є соціальною рекламою.
Та в ГО «УДАР Віталія Кличка» це заперечують. «З нашої ГО ніхто не замовляв, ніякої сплати не було. Це я вам кажу, у нас відкриті рахунки, ніхто нічого від ГО не замовляв, у нас взагалі тільки депутатська діяльність», — заявляє керівниця організації Ірина Дриженко.
У пресслужбі партії УДАР спочатку відповіли, що реклама у метрополітені — соціальна, але, почувши, що КМДА заявляє протилежне, запросили письмовий запит. Також заявляють, що «запит на розміщення сюжетів робила ГО».
В УДАРі також стверджують, що замовляли лише рекламу з написом «Збережи життя. Врятуй країну».
А от щодо реклами «Удар по COVID-19», запевняють, що тут «удар» — це просто таке дієслово, яке могли вжити для «лаконічності й емоційності». «За цих умов, розміщення даного рекламного сюжету могло відбуватися на безоплатній основі», — зазначили в політсилі Кличка.
У 2021 році КМДА за дорученням міського голови розмістила 236 носіїв соціальної реклами. На більшості сюжетів був зображений міський голова Віталій Кличко.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті