Перша країна в ЄС обмежить рекламу криптовалют у соцмережах
Іспанія зобов'яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про криптовалюти.
Іспанія зобов'яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про криптовалюти.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Іспанія першою в Європейському Союзі законодавчо обмежить рекламу криптовалют в соціальних мережах. Національна комісія з ринку цінних паперів країни зобов’яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи, зокрема криптовалюти, йдеться в урядовій газеті країни.
За таку рекламу без спеціальної позначки блогерам загрожуватимуть штрафи до 300 тисяч євро. Блогери повинні будуть щонайменше за десять днів повідомляти владу про пости, якщо їхня аудиторія в Іспанії перевищує 100 тисяч користувачів. Також їх зобов’яжуть звітувати про винагороди за рекламу криптовалют.
У публікаціях потрібно буде розміщувати «чіткі, збалансовані, нейтральні та чесні» повідомлення про ризики, які несуть криптовалюти.
Влада Іспанії вважає, що реклама може нашкодити недосвідченим інвесторам, які не знаються на технології і не усвідомлюють пов’язаних з нею ризиків.
У листопаді 2021 року іспанський футболіст Андрес Іньєста опублікував у Twitter допис із рекламою криптобіржі Binance. Після цього комісія заявила, що він мав би розповісти про ризики таких інвестицій.
Подібну заборону нещодавно запровадили в Сінгапурі. Тепер щоб розмістити рекламу про криптовалюти потрібно отримати спеціальну ліцензію.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті