Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

Іспанія першою в Європейському Союзі законодавчо обмежить рекламу криптовалют в соціальних мережах. Національна комісія з ринку цінних паперів країни зобов’яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи, зокрема криптовалюти, йдеться в урядовій газеті країни.

За таку рекламу без спеціальної позначки блогерам загрожуватимуть штрафи до 300 тисяч євро. Блогери повинні будуть щонайменше за десять днів повідомляти владу про пости, якщо їхня аудиторія в Іспанії перевищує 100 тисяч користувачів. Також їх зобов’яжуть звітувати про винагороди за рекламу криптовалют.

У публікаціях потрібно буде розміщувати «чіткі, збалансовані, нейтральні та чесні» повідомлення про ризики, які несуть криптовалюти.

Влада Іспанії вважає, що реклама може нашкодити недосвідченим інвесторам, які не знаються на технології і не усвідомлюють пов’язаних з нею ризиків.

У листопаді 2021 року іспанський футболіст Андрес Іньєста опублікував у Twitter допис із рекламою криптобіржі Binance. Після цього комісія заявила, що він мав би розповісти про ризики таких інвестицій.

Подібну заборону нещодавно запровадили в Сінгапурі. Тепер щоб розмістити рекламу про криптовалюти потрібно отримати спеціальну ліцензію.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button