Перша країна в ЄС обмежить рекламу криптовалют у соцмережах
Іспанія зобов'яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про криптовалюти.
Іспанія зобов'яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про криптовалюти.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 282 днів. За цей час ми опублікували 23527 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Іспанія першою в Європейському Союзі законодавчо обмежить рекламу криптовалют в соціальних мережах. Національна комісія з ринку цінних паперів країни зобов’яже блогерів та PR-агентства ставити позначку про рекламу у постах про цифрові активи, зокрема криптовалюти, йдеться в урядовій газеті країни.
За таку рекламу без спеціальної позначки блогерам загрожуватимуть штрафи до 300 тисяч євро. Блогери повинні будуть щонайменше за десять днів повідомляти владу про пости, якщо їхня аудиторія в Іспанії перевищує 100 тисяч користувачів. Також їх зобов’яжуть звітувати про винагороди за рекламу криптовалют.
У публікаціях потрібно буде розміщувати «чіткі, збалансовані, нейтральні та чесні» повідомлення про ризики, які несуть криптовалюти.
Влада Іспанії вважає, що реклама може нашкодити недосвідченим інвесторам, які не знаються на технології і не усвідомлюють пов’язаних з нею ризиків.
У листопаді 2021 року іспанський футболіст Андрес Іньєста опублікував у Twitter допис із рекламою криптобіржі Binance. Після цього комісія заявила, що він мав би розповісти про ризики таких інвестицій.
Подібну заборону нещодавно запровадили в Сінгапурі. Тепер щоб розмістити рекламу про криптовалюти потрібно отримати спеціальну ліцензію.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті