Мер Лондона пропонує щоденно стягувати з усіх водіїв по 2 фунти
У Лондоні вже діє зона платного в'їзду, але під її дію підпадають приблизно лише 10% автомобілів.
У Лондоні вже діє зона платного в'їзду, але під її дію підпадають приблизно лише 10% автомобілів.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26914 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Фото: Franco Ruarte / Unsplash
Мер Лондона Садік Хан запропонував стягувати з водіїв усіх автомобілів, крім «найекологічніших», «невеличку» щоденну плату в розмірі двох фунтів (приблизно 78 гривень), щоб заохотити пересідати на громадський транспорт, велосипеди та електромобілі, повідомляє The Guardian.
Якщо ідею підтримають, плату можуть запровадити у травні 2024 року. В ті дні, коли водії не користуватимуться автомобілем, вони, звісно, не платитимуть.
У жовтні 2021 року Лондон розширив майже у 20 разів Зону наднизьких викидів ULEZ. Водії автомобілів, які не відповідають певній нормі екологічних викидів (переважно старших за 15 років), платять по 12,50 фунта (487 гривень) на добу за в’їзд у цю зону.
Тож ULEZ можуть розширити на весь Великий Лондон (це дворазове збільшення вже наявних меж) й вона стосуватиметься всіх бензинових і дизельних автівок. Виключення становитимуть лише електрокари.
Слід розуміти, що зараз під дію ULEZ підпадають приблизно лише 10% автомобілів. Водночас лише 2% персональних авто в Лондоні — електричні.
Садік Хан звертає увагу, що додаткова плата у два фунти приблизно дорівнює вартості квитка на автобус.
У перспективі, вважає мер Лондона, варто запровадити смартсистему, яка визначатиме розмір суми відповідно до проїханих кілометрів, зони, часу доби, наявності альтернатив у вигляді громадського транспорту, екологічності автомобіля. Система зможе враховувати знижки чи виключення для людей з низьким доходом і людей з інвалідністю, а також підтримку благодійних організацій і дрібних бізнесів.
Лондонські водії, опитані BBC, по-різному ставляться до ідеї мера. Одні вважають, що через ULEZ водії й так платять непомірні гроші. Інші ж кажуть, що не проти, — бо користуються автомобілем лише в нагальних випадках.
Муніципалітет хоче скоротити автомобільний трафік на 27% до 2030 року, щоб досягти вуглецевої нейтральності.
Окремо наголошують на тому, що майже кожна школа в Лондоні перебуває в зоні з рівнем забруднення повітря, який перевищує встановлені ВООЗ норми. Так, виявили, що саме брудне повітря стало причиною смерті однієї з учениць у грудні 2020 року. Матір померлої Елли Аду-Кіссі-Дебри вважає, що хоч деякі працівники, заробіток яких залежить від автомобілів, і постраждають від податку, але здоров’я дітей важливіше.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті