Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 289 днів. За цей час ми опублікували 23584 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: 24tv

Експертка ГО «Екодія» Анна Даниляк розповіла, чому використовувати сіль для боротьби з ожеледицею небезпечно, та які є альтернативні варіанти.

За її словами, сіль, якою посипають дороги, проникає в ґрунтові та підземні води, або ж у найближчі водойми. Потрапляючи в ґрунт вона шкодить рослинам, що загрожує зникненню зелених насаджень у місті. Крім того, сіль роз’їдає шкіру на лапах тварин та псує взуття.

Альтернативою солі для боротьби з ожеледицею є гравій – дрібні камінці, якими взимку посипають дороги, наприклад, у Європі, а навесні збирають їх для повторного використання.

Раніше «Хмарчос» писав, що в Ірпені почали посипати вулиці кавою, а напередодні таку практику почав впроваджувати Львів. Кава є екологічно безпечною, має хороші абразивні властивості, покращує якість ґрунту і може бути добривом для рослин.

Серед альтернатив – мінерал бішофіт, який є в рази дорожчим за сіль з піском. Але він не завдає шкоди рослинам, воді та ґрунту.

Піщано-соляна суміш ефективна лише під час руху автомобілів, за рахунок чого утворюється своєрідна каша бурого кольору, пояснюють в «Інституті міста». За правилами, її потрібно зчищати через шість годин.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button