Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
31 січня Укрзалізниця прийняла п’ять нових купейних вагонів, вироблених Крюківським вагонобудівним заводом, повідомляє пресслужба компанії.
Ці п’ять купейних вагонів, а також та два вагони СВ, отримані в минулій партії, поповнять склад №15/16 сполученням Харків–Рахів.
Повідомляють, що Укрзалізниця попросила виробника внести деякі зміни до конструкції вагонів: зокрема, додати контрастні маркування для людей з порушеннями зору, встановити додатковий пульт керування освітленням у купе, а також безконтактні сенсорні кнопки зливу у вбиральні.
У вагонах також є кондиціонер, кулер з питною водою, сигналізація дверей купе, кнопка виклику провідника, збільшене багажне відділення, відеокамери в загальних зонах вагонів, вакуумні туалети, індикатор зайнятості вбиралень, сповивальні столики, розетками та USB-порти біля кожного місця.
Тим часом пасажири нарікають на поганий стан старих вагонів і, зокрема, брудну білизну. Менеджерка з туризму Льоля Філімонова опублікувала фото подушки у вигляді «драного закеканого мішку з порізаним лахміттям всередині, якимись куделями старої вовни, носками й іншим непотребом». На подушках з таким імпровізованим наповнювачем, за її словами, неможливо спати. У купе поїзда Херсон-Київ також не було кондиціонера, натомість вночі надто сильно натопили.
Укрзалізниця перепросила «за таку антиестетику», пообіцявши розшукати цю подушку і відправити її «на заслужену пенсію».
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті