Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: elCarito / Unsplash

Уряди України та Польщі «синхронізували дії» щодо будівництва євроколії між Києвом і Варшавою.

Після запуску швидкісного залізничного сполучення між Києвом та Варшавою час у дорозі займатиме до чотирьох годин, запевняє пресслужба Міністерства інфраструктури.

Міністр інфраструктури Олександр Кубраков, його заступник Мустафа Найєм та керівник Укрзалізниці Олександр Камишін обговорили проєкт з польськими колегами під час робочої поїздки до Польщі. Проєкт планують презентувати на рівні Європейського Союзу.

Вперше про плани запустити швидкісний поїзд між Києвом і Варшавою стало відомо з «Плану трансформації України» — документу, який президент Володимир Зеленський презентував у США у вересні 2021 року. В ньому згадувалося «будівництво 1000 км залізничної дороги», яка сполучить Київ «з кордоном Варшави» та Одесою. Проєкти оцінювалися у п’ять мільярдів доларів.

В листопаді Кубраков повідомив, що триває розробка попереднього техніко-економічне обґрунтування проєкту. Поїзди на маршруті розвиватимуть швидкість понад 250 км/год.

«Сподіваюсь, що до кінця року або у січні 2022 року ми будемо розуміти точні цифри та точні коридори й те, як ми рухаємося щодо цього проєкту», — зазначав міністр інфраструктури .

Зараз поїзд із Києва до Варшави їде понад 16 годин. Квиток коштує приблизно 1400 гривень, причому п’ять років тому вартість були суттєво вищою — майже 2500 гривень. Відстань між двома столицями становить приблизно 800 кілометрів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button