Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23637 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Вхід до вестибюля станції «Театральна». Візуалізації: Zaha Hadid Architects

Нові станції Дніпровського метрополітену, проєкт яких розробляє архітектурне бюро Zaha Hadid, зроблять безбар’єрними. Про це заявив на брифінгу Наше місто головний художник міста Сергій Білий.

Після того, на початку лютого на сайті Zaha Hadid Architects з’явилися ескізи станцій метро «Театральна», «Центральна» та «Музейна», чимало містян звернули увагу на сходинки перед входом до павільйонів. У Дніпровському метрополітені, однак, закликали сприймати рендери як загальну концепцію.

«Вхідні павільйони майбутніх станцій метро у Дніпрі мені сподобалися відразу. Унікальні, сміливі, помітно посилання на літній театр у парку Глоби… Але всю цю картинку псує відсутність безбар’єрності. Сходинки на вході до станції? Серйозно?» — прокоментував Білий.

На його думку, щоб уникнути підтоплення станції під час дощу, вхід можна підняти на 20 сантиметрів, забезпечивши безбар’єрність «розухилкою» (різницею ухилу поверхні). На станціях встановлять ескалатори та ліфти.

Білий підкреслив, що сходинки та високі бордюри мають поступово відходити в минуле.

«Йдеться не лише про те, щоб людина на інвалідному візку могла заїхати куди завгодно. Будь-яка людина повинна мати можливість пересуватися вільно, іти, не перечіпаючись. Наприклад, людина з валізою на коліщатках, матір з дитиною у візочку. Важливо, щоб людина могла просто йти пішки або їхати на самокаті та милуватися містом», — заявив головний художник.

Метро в Дніпрі будувалося з 1981 по 1995 роки і складається з шести станцій. Це найкоротший підземний маршрут у Європі.

Будівництво відновили у 2017 році. Філатов підписав договір з британським бюро у вересні 2018 року. Після відкриття трьох нових станцій загальна довжина лінії сягне 11 кілометрів. Будівництво кредитують Європейський банк реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button