Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 285 днів. За цей час ми опублікували 23538 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: facebook/vsi.svoi

Маркетплейс українських брендів «Всі. Свої» має борги перед брендами за їхній товар, а його нові магазини під час пандемії лише приносять збитки, пише Forbes.

На Хрещатику працює два магазини – з одягом та декором, також є точки у торгівельних центрах Lavina mall і Retroville (магазин закрили). За словами Аліси Бучнєвої, засновниці Kyiv Corner, спочатку магазин на Хрещатику був зручним майданчиком для брендів-початківців. Бренд поставляв товар в магазини, «Всі. Свої» його продавав і забирав 30% комісії з продажів. Раніше з брендів також брали кошти за оренду, але від цього відмовилися з осені 2021 року. За такою схемою працювали 320 виробників. До пандемії, за словами Бучнєвої, маркетплейс виплачував виробникам кошти раз на місяць, до 25 числа наступного місяця.

Але вже влітку 2021-го бренди почали відкрито скаржитись на затягування виплат. У липні користувач Sergey Getun просив повернути борги у коментарях під постом мережі на Facebook, а у вересні публічний пост про борги написала Ольга Беркман, яка продає в мережі кераміку.

Зараз магазини «Всі. Свої» винні кошти 223 брендам, розповіла засновниця маркетплейсу Анна Луковкіна. Бренду київських сувенірів Kyiv Corner, наприклад, «Всі. Свої» винні 57 тисяч гривень, борг за одяг Duck Side – 476 тисяч гривень. «Нам повідомили, що почнуть віддавати кошти з березня 2022 року, по 10% щомісяця. Але схожий графік уже переносили разів п’ять, – каже Антон Долінський, засновник бренду одягу.

Компанія виплатила брендам частину заборгованості після березневого локдауну, каже Луковкіна. Паралельно її магазини підняли комісію виробникам до 50%, через що товари здорожчали. Частина виробників припинила продаватися у магазинах «Всі. Свої». Долінський вважає, що пандемія – це прикриття. За його словами, фінансові проблеми «Всі. Свої» почалися після відкриття другого магазину на Хрещатику у 2018 році. З того часу Duck Side почали регулярно затримувати виплати на два місяці.

Інші бренди відмовились коментувати борги. Долінський та Бучнєва кажуть, що бренди бояться заявляти про борги публічно: їм можуть перестати платити взагалі, доведеться повертати гроші через суд.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button