Велодоріжки на Хрещатику вимостять гранітними плитами
Капітальний ремонт головної вулиці Києва почнеться в середині березня.
Капітальний ремонт головної вулиці Києва почнеться в середині березня.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Під час капітального ремонту Хрещатику з обох сторін вулиці планують влаштувати двосторонні велодоріжки завширшки 2,25 метра. Вони будуть вкриті гранітом, повідомляє «Київ — велосипедне місто» з посиланням на проєкт капремонту та тендерну документацію.
Концепція розвитку велосипедної інфраструктури Києва передбачає, що всі 15 магістральних веломаршрутів трасуються на Європейську площу та Хрещатик. Міжнародний велосипедний маршрут EuroVelo 4 також бере початок і закінчується в Києві на Європейській площі.
Велодоріжки на Хрещатику поєднають з існуючою велоінфраструктурою на Прорізній, Городецького й Бесарабській площі та запроєктованою інфраструктурою на вулиці Богдана Хмельницького та Європейській площі.
На перехрестях Хрещатику з вулицями Михайлівська, Прорізна та Богдана Хмельницького влаштують наземні регульовані пішохідні переходи з велосипедними переїздами. Тендер передбачає встановлення 27 одиниць велосвітлофорів.
Під час капремонту, який почнеться в середині березня, на пішохідній частині вулиці замінять покриття — вкладуть гранітні плити замість плитки. Те саме робитимуть з велодоріжками.
У громадській організації наголошують, що таке покриття суперечить будівельним вимогам ДБН В.2.3-5:2018, вимогам до інклюзивності ДБН В.2.2-40:2018 та вимогам до проєктування велоінфраструктури ДСТУ 8906:2019.
«Хоча попередньо було декілька разів наголошено, що для зручності велосипедистів та осіб з інвалідністю, тактильна й кольорова відмінність покриття велосипедної доріжки та тротуару будуть першочерговим акцентом», — зазначають у «Київ — велосипедне місто».
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті