Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 278 днів. За цей час ми опублікували 23486 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: Dmitriy Nushtaev / Unsplash

Під час капітального ремонту Хрещатику з обох сторін вулиці планують влаштувати двосторонні велодоріжки завширшки 2,25 метра. Вони будуть вкриті гранітом, повідомляє «Київ — велосипедне місто» з посиланням на проєкт капремонту та тендерну документацію.

Концепція розвитку велосипедної інфраструктури Києва передбачає, що всі 15 магістральних веломаршрутів трасуються на Європейську площу та Хрещатик. Міжнародний велосипедний маршрут EuroVelo 4 також бере початок і закінчується в Києві на Європейській площі.

Велодоріжки на Хрещатику поєднають з існуючою велоінфраструктурою на Прорізній, Городецького й Бесарабській площі та запроєктованою інфраструктурою на вулиці Богдана Хмельницького та Європейській площі.

На перехрестях Хрещатику з вулицями Михайлівська, Прорізна та Богдана Хмельницького влаштують наземні регульовані пішохідні переходи з велосипедними переїздами. Тендер передбачає встановлення 27 одиниць велосвітлофорів.

Під час капремонту, який почнеться в середині березня, на пішохідній частині вулиці замінять покриття — вкладуть гранітні плити замість плитки. Те саме робитимуть з велодоріжками.

У громадській організації наголошують, що таке покриття суперечить будівельним вимогам ДБН В.2.3-5:2018, вимогам до інклюзивності ДБН В.2.2-40:2018 та вимогам до проєктування велоінфраструктури ДСТУ 8906:2019.

«Хоча попередньо було декілька разів наголошено, що для зручності велосипедистів та осіб з інвалідністю, тактильна й кольорова відмінність покриття велосипедної доріжки та тротуару будуть першочерговим акцентом», — зазначають у «Київ — велосипедне місто».

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button