Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 292 днів. За цей час ми опублікували 23600 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: unsplash

Українські мобільні оператори та Укртелеком погодилися надавати громадянам зв’язок, навіть якщо на їхніх рахунках відсутні кошти. Про це пише «Інтерфакс-Україна».

У Vodafone Україна повідомляють, що роблять все можливе «щоб усі залишалися на зв’язку навіть із нульовим балансом». Вони попереджають, що інформація, яка поширюється про можливі відключення мобільного зв’язку та інтернету, не відповідає дійсності.

В Укртелекомі не будуть відключати абонентів за несплату, а також абонентів із нульовим балансом. Рішення про надання послуг було ухвалено цього ранку.

У пресслужбі lifecell заявили, що готові підтримати своїх абонентів. Оператор нараховує всім своїм користувачам пакет послуг без додаткової плати. Він містить 30 хвилин для дзвінків на будь-які номери в Україні та 5 ГБ мобільного інтернету. Його можна використовувати протягом 30 днів. Зазначено, що в умовах навантаження з’єднання може відбуватися не з першого разу.

У «Київстарі» працюють над варіантами вирішення цієї ситуації, найближчим часом буде комунікація з цього питання.
Крім того, державний ПриватБанк скасував комісію на зняття готівки з кредитних карток фізосіб.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button