У світі бойкотують McDonald’s, Coca-Cola та Pepsi через відмову йти з Росії (ОНОВЛЕНО)
У згаданих компаній — значна присутність на російському ринку.
У згаданих компаній — значна присутність на російському ринку.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Близько 250 компаній оголосили про вихід з російського ринку через вторгнення в Україну, однак є й ті, що продовжують працювати в Росії. Серед них — McDonald’s, Coca-Cola, Nestle, Unilever, Hilton, Hyatt, Caterpillar, Kraft Heinz, Philip Morris, Mars, Pirelli. Список оновлює Школа менеджменту Єльського університету.
BBC повідомляє, що також продовжують працювати в Росії KFC, Pepsi, Starbucks і Burger King.
У соцмережах ширяться заклики до бойкоту цих брендів. Хештеги #BoycottMcDonalds, #BoycottCocaCola і #BoycottPepsi вибилися у тренди твіттеру за останні кілька днів.
У згаданих компаній — значна присутність на російському ринку. Так, у РФ відкрито понад 1000 ресторанів KFC. Мережа McDonald’s налічує 847 ресторанів, причому більшістю володіє, в той час, як в інших країнах зазвичай оперують франшизи цього бренду.
Франшизи, як правило, можуть приймати самостійні рішення щодо припинення або продовження роботи. Хоча керівник Starbucks Кевін Джонсон засудив напад на Україну, чимало кав’ярень мережі продовжує працювати в Росії. Більшість із цих кафе належить кувейтській Alshaya Group.
Компанії, до яких BBC звернулася за коментарем, — McDonald’s, Coca-Cola, KFC, Pepsi, Starbucks і Burger King — продовжують мовчати.
Аналітики, як директорка Minerva Analysis Кетлін Брукс, зауважують, що бізнес-структура багатьох із них заскладна, щоб швидко ухвалити рішення про вихід з ринку. Водночас експертка вважає, що репутаційні ризики дуже високі, тому зрештою компанії не матимуть іншого вибору, крім як піти з Росії.
«У такій ситуації радимо компаніям завжди дивитися на ширшу картину і намагатися вчинити правильно, поставивши довгострокові інтереси над короткостроковою вигодою», — зазначає Ян Пітерс, директор Інституту бізнесової етики.
Читайте також: Українські супермаркети прибирають з полиць продукцію Coca-Cola
Оновлення: Пізніше Coca Cola, Pepsi та McDonald’s заявили, що таки йдуть з російського ринку. Хтось припинить продавати продукцію, хтось тимчасово закриє ресторани мережі.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті