Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 297 днів. За цей час ми опублікували 23639 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах

Фото: twitter/ukrposhta

У Києві вишукувалась довга черга до Головпоштамту, де продають поштову марку «Русский военный корабль, иди на#уй!». Автор – український художник Борис Грох.

Марку ввели в обіг 12 квітня. На ній зображено крейсер «Москва», який знищили українські військові 13 квітня.

Черга до Головпоштамту за поштовими марками. Фото: twitter/ukrposhta

Ввечері 13 квітня стало відомо, що двома українськими протикорабельними ракетами «Нептун» вразили ракетний крейсер Чорноморського флоту РФ. Після цього крейсер з 16-ма крилатими ракетами було виведено з ладу, у результаті він затонув.

22 квітня Укрпошта та Prozorro.Продажі запустять благодійний аукціон, на якому можна придбати поштовий набір, зокрема з автографом автора фрази, морського піхотинця Романа Грибова.

@BorisGrohArt

Новина про поштову марку вже розлетілася по всьому світу. Вона стала однією з тем популярного американського ток-шоу Стівена Кольбера на каналі CBS. Ведучого вразила не лише сама марка, а й те, що її дизайн був обраний українцями на відкритому голосуванні.

«Він сказав, що ми настільки просунута демократія, що навіть під час війни беремо час, щоб проголосувати за улюблений дизайн. Хочеться вірити що й після війни ми збережемо цей настрій і нам буде чим пишатися. А поки – дякую нашій команді, дякую всім клієнтам, які майже розкупили мільйонний тираж марки, що є саме по собі рекордом», – зауважив директор Укрпошти Ігор Смілянський.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button