Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23648 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
На знищеній автозаправній станції KLO в Ірпені дивом уціліла наливна система. Фото: facebook.com/klo.oil

Росіяни завдають ударів по українських нафтобазах і нафтопереробних заводах, намагаючись залишити Україну без пального або щонайменше ускладнити його постачання.

Однак, на думку директора консалтингової групи А-95 Сергія Куюна, ці бомбардування не є критичними, тому що в останні роки логістична система в Україні дуже сильно змінилася. Це він пояснює в інтерв’ю виданню Тексти.

Росіяни виходять з логіки побудови інфраструктури в Росії. Там система забезпечення нафтопродуктами базується на великих запасах, великих сховищах з великими обсягами пального.

Натомість в Україні зовсім інший ринок. Це ринок відносно невеликих гравців, які не створюють великих запасів. Для українських трейдерів великі сховища — це занадто дорого. Потрібно заморозити якісь великі гроші, аби пальне просто десь зберігалося.

Наразі знищено приблизно 20 об’єктів зі зберігання пального. Також удару зазнав Кременчуцький нафтопереробний завод — Куюн визнає, що це болісна втрата для ринку, хоч і не смертельна. «Цей шоковий березень, який ми пережили був здебільшого пройдений завдяки пальному з Кременчуцького НПЗ», — вважає він.

Зараз на ринку пального значно зросла частка імпорту з Європи, відповідно, суттєвішу роль відіграє логістика. На думку експерта, логістична складова наразі складає 20-25% від ціни пального.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button