Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 268 днів. За цей час ми опублікували 23421 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Port of Zeebrugge

У Бельгії близько восьми тисяч призначених для РФ автомобілів класу люкс залишаються в порту Зебрюгге через санкції. Про це повідомляє Wall Street Journal.

У порту знаходяться останні моделі Lexus, Cadillac і Mercedes. Вони прибули з Азії в перший тиждень квітня і потрапили під санкції, які забороняють експортувати транспортні засоби вартістю понад 50 тисяч євро.

Видання пише, що скупчення авто сталось внаслідок плутанини в ключових європейських портах щодо того, як тлумачити та застосовувати санкції проти РФ.

«Транспортні засоби потрапили під заборону на розкіш, але тут застряг ряд інших товарів, які підпадають під інші санкції», – розповів директор автомобільного терміналу порту Марк Адріансенс.

Він додав, що у порту застрягли й інші товари, приміром, деталі для літаків, обладнання, хімічні речовини та напівпровідники.

Зараз місцева влада намагається знайти вихід з ситуації. У Зебрюгге можуть розміщуватись десять тисяч автомобілів. Це один із найбільших у Європі портів для переправи транспортних засобів –  через нього проходить понад два мільйони автомобілів на рік.

До повномасштабного вторгнення Росії в Україну бельгійський експорт автомобілів був важливим джерелом торгівлі між двома країнами, пише The Brussels Times. Згідно зі статистикою Національного банку Бельгії, у 2017-2019 роках країна експортувала до РФ в середньому 2,6 млрд євро.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button