Через війну ресторани змінюють меню: більше солодкого і випічки
Складно знайти спеції, томатну пасту, алкоголь, авокадо, лосось, інші імпортні продукти.
Складно знайти спеції, томатну пасту, алкоголь, авокадо, лосось, інші імпортні продукти.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 27 днів. За цей час ми опублікували 26923 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Війна змушує ресторани та кафе міняти формат і меню, а про прибутковість наразі й не йдеться, повідомляє LIGA.net.
У Києві зараз працює приблизно 40% закладів. Ресторани й кафе отримують близько 30-50% від звичного доходу. У мережі Idealist Coffee дохід впав до рівня 20%, у Musafir – мінус 40-70% залежно від закладу.
«Якогось заробітку в Києві немає. Максимум — виходять в нуль. Багато киян не повернулися, а ті, хто є, — не мають доходів на ресторани. Найбільш постраждали ті ресторани, які волонтерили. Їм ніхто не компенсував витрати на комунальні», — зауважує керівниця аналітичного центру Ресторани України Ольга Насонова.
Непогано тримаються три категорії: невеликі київські кав’ярні, пекарні та преміум-ресторани. Для останніх менше важить кількість клієнтів, адже ціни високі.
Багато жінок і дітей виїхали, тож зросла частка чоловіків-клієнтів. Так, у ресторанах La Famiglia чоловіча аудиторія збільшилася з 50% до 85%.
Перші дні заклади працювали завдяки запасам продуктів та своїм заощадженням. Згодом продуктами та грошима почали допомагати колеги, бізнес, фонди. Наразі велику частину продуктів забезпечує організація World Central Kitchen.
Чимало ресторанів відчуває дефіцит певних продуктів. Складно знайти спеції, томатну пасту, алкоголь, авокадо, лосось, інші імпортні продукти. Деякі постачальники взагалі припинили роботу.
Меню закладів скоротилося. Тепер переважають простіші страви. На фоні стресу виріс попит на калорійну їжу, солодощі та випічку.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті