В Україні запустили сервіс для бізнес-партнерств з медіа. «Хмарочос» став його частиною
До медіа партнерів агенції увійшли: Українська правда, Громадське, Бабель, Хмарочос, the Kyiv Independent, Ліга.нет, KyKy.org та інші.
До медіа партнерів агенції увійшли: Українська правда, Громадське, Бабель, Хмарочос, the Kyiv Independent, Ліга.нет, KyKy.org та інші.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 79 днів. За цей час ми опублікували 27290 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Міжнародний проєкт ‘Infopoint agency’ об’єднав національні українські діджитал-медіа та незалежні білоруські, що працюють у вигнанні, задля їхньої фінансової стабільності.
«Infopoint — це не класичний сейлз-хаус чи рекламна агенція. Це радше сервіс якісних партнерств, де немає місця олігархічним медіа та проросійським бізнесам. Ми будемо піклуватися про те, щоб наші медіа гідно заробляли, а найкращі бізнеси могли розміщуватися у ЗМІ з критично мислячою аудиторією.Ми не заважатимемо цим медіа вести свою комерційну діяльність, а навпаки — хочемо її підсилити й допомогти представляти їх ширшому колу партнерів, зокрема й закордоном», — пояснює Марія Леонова, Операційна директорка проєкту.
До медіа партнерів агенції увійшли: Українська правда, Громадське, Бабель, Хмарочос, the Kyiv Independent, Ліга.нет, KyKy.org та інші.
Задача команди проєкту — стати стабільним джерелом комерційного доходу для медіа, представляючи їхні можливості на внутрішніх ринках, а також у Європі та США. Йдеться про послуги спонсорства контенту, нативної й прямої реклами, а також продакшну.
«Ми прагнемо дати можливість цим ЗМІ, які постраждали від війни та репресій, почуватися більш вільно та розвиватися. Адже зараз нам як ніколи потрібна незалежна журналістика. Вони — голос демократичного світу. Тому нам потрібно говорити про них закордоном у різних форматах, в тому числі й у форматі медіа-партнерств з бізнесами», — додає Марія Леонова.
Засновниками проєкту є британська медіа консалтингова компанія Jnomics та білоруське об’єднання незалежних медіа Infopoint Network.
Команда Jnomics з початку війни допомагає українським ЗМІ у різних напрямках: краудфандинг, фандрейзинг, релокація, доставка бронежилетів та іншого обладнання. Комерційна підтримка в рамках цього проєкту — один зі способів допомогти медіа ринку. Публічний звіт про діяльність команда публікує тут.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті