Фінська компанія запустила залізничний маршрут із Китаю в обхід Росії
Час доставки з Китаю до Центральної Європи виявився втричі швидшим, ніж морські перевезення.
Час доставки з Китаю до Центральної Європи виявився втричі швидшим, ніж морські перевезення.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 121 днів. За цей час ми опублікували 24983 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
10 травня фінська компанія Nurminen Logistics запустила перший контейнерний поїзд з Китаю в обхід Росії. Транскаспійський маршрут поєднує залізницю та морський транспорт.
Поїзд слідує з Чунцина через Казахстан, Азербайджан, Грузію, Румунію до Центральної Європи. Він везе різноманітні товари для європейських споживачів — від технічних компонентів до джакузі та спортивного обладнання.
Пресслужба оператора повідомляє, що збудувала маршрут з нуля за два місяці. З цим допомогла національна залізниця Казахстану. При цьому час доставки з Китаю до Центральної Європи виявився втричі швидшим, ніж морські перевезення.
Маршрут уже користується значним попитом. На наступний поїзд, який рушає 25 травня, місця вже майже розпродано. З червня планують організувати щотижневі рейси.
Читайте також: Авіакомпанія здійснить найдовший у світі переліт, щоб оминути Росію
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті