Переселенців розвозить вузькоколійка ХІХ століття (фото)
130-кілометровий відрізок шляху — найдовша вузькоколійка в Європі.
130-кілометровий відрізок шляху — найдовша вузькоколійка в Європі.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 304 днів. За цей час ми опублікували 26351 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
На тлі російського вторгнення Укрзалізниця додала рейси на раритетному маршруті Гайворонської вузькоколійки.
Вузькоколійна залізниця з колією завширшки 750 мм була збудована у 1887 році. Зараз 130-кілометровий відрізок шляху — найдовша вузькоколійка в Європі.
Вона проходить Вінницькою та Кіровоградською областями — від Рудниці, через міста Бершадь і Гайворон, до Голованівська.
Рух вузькоколійкою поновили у жовтні 2021 року — запустили приміський поїзд Гайворон–Рудниця.
З третього травня Укрзалізниця додала додатковий денний рейс — у зв’язку зі стрімким зростанням пасажиропотоку. Вузькоколійку активно використовують переселенці. Тільки в Гайвороні та Бершаді знайшли прихисток від війни близько 10 тисяч людей.
Основний поїзд курсує щодня, а доданий денний — тричі на тиждень: щовівторка, щоп’ятниці та щонеділі. Вартість квитка за повним маршрутом, від Гайворона до Рудниці, — 32 гривні.
На першому рейсі для журналістів курсували традиційні для вузькоколійки раритети: два пасажирські вагони Pafawag та паротяг Гр-280 (змінюється з тепловозом ТУ2).
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті