Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Укрзалізниця

На тлі російського вторгнення Укрзалізниця додала рейси на раритетному маршруті Гайворонської вузькоколійки.

Вузькоколійна залізниця з колією завширшки 750 мм була збудована у 1887 році. Зараз 130-кілометровий відрізок шляху — найдовша вузькоколійка в Європі.

Вона проходить Вінницькою та Кіровоградською областями — від Рудниці, через міста Бершадь і Гайворон, до Голованівська.

Рух вузькоколійкою поновили у жовтні 2021 року — запустили приміський поїзд Гайворон–Рудниця.

З третього травня Укрзалізниця додала додатковий денний рейс — у зв’язку зі стрімким зростанням пасажиропотоку. Вузькоколійку активно використовують переселенці. Тільки в Гайвороні та Бершаді знайшли прихисток від війни близько 10 тисяч людей.

Основний поїзд курсує щодня, а доданий денний — тричі на тиждень: щовівторка, щоп’ятниці та щонеділі. Вартість квитка за повним маршрутом, від Гайворона до Рудниці, — 32 гривні. 

На першому рейсі для журналістів курсували традиційні для вузькоколійки раритети: два пасажирські вагони Pafawag та паротяг Гр-280 (змінюється з тепловозом ТУ2).

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button