З метро Києва планують прибрати вагони російського виробництва
На лініях київської підземки зараз експлуатується 726 вагонів, які були виготовлені на заводах РФ.
На лініях київської підземки зараз експлуатується 726 вагонів, які були виготовлені на заводах РФ.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 41 днів. За цей час ми опублікували 27014 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
КП «Київський метрополітен» планує замінити вагони російського виробництва. Міжнародна асоціація громадського транспорту, членом якої нещодавно стало підприємство, обіцяє в цьому допомогти.
Загалом на лініях київської підземки зараз експлуатується 821 вагон, 726 з них у різні роки були виготовлені на російських заводах.
До Міжнародної асоціації громадського транспорту входять майже 2000 учасників зі 100 країн світу, зокрема виробники вагонів та іншого обладнання для наземного транспорту та підземки. Члени організації висловили готовність обговорювати різні проєкти щодо підтримки та допомоги.
«Перед початком війни місто підготувало проєкт спільно з ЄБРР на закупівлю 50 нових вагонів. Велася підготовка проєкту з Європейським інвестиційним банком щодо закупівлі рухомого складу. Обидва проєкти передбачали роботу з європейськими виробниками за сучасними стандартами. Ці проєкти будуть продовжені та реалізовані містом – крок за кроком до повного завершення», – розповіла сайту «Сьогодні» заступниця начальника КП Наталія Макогон.
У вагонах Київського метро пасажири замальовують або намагаються відірвати таблички, на яких вказано завод-виробник техніки, а саме — вагонів, які були виготовлені в РФ. За словами Макогон, наявність цих табличок у салонах вагонів метрополітену обумовлена вимогою правил технічної експлуатації метрополітенів України. Зараз підприємство розглядає питання заміни місця їх розміщення.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті