Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 26304 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Ілюстративне фото: unsplash

Запасів бензину в Україні наразі вистачає на п’ять днів, дизелю – на три. Про це 13 травня повідомила міністерка економіки Юлія Свириденко, пише «Радіо Свобода». За її словами, при нормальній бізнес-моделі операторів цих запасів вистачить на 15 днів щонайменше.

Україна вже домовилась з сусідніми державами про скасування дозволів на в’їзд цистерн для доставки пального. У травні очікується імпорт 180 тисяч тонн пального залізницею. Автомобільним транспортом збільшили завезення в 15 разів, річковим транспортом – збільшення в п’ять разів.

Також уряд домовився про реверс трубопровідним транспортом. Зокрема, була досягнута домовленість з Угорщиною про 35 тисяч тонн пального на місяць.

За її оцінками, до кінця травня Україна отримає 350-360 тисяч тонн пального з нових логістичних маршрутів, тобто добовий обсяг імпорту в травні зросте з чотирьох тисяч до 11-12 тисяч тонн.

За прогнозом Мінекономіки, в травні очікується споживання 300 тисяч тонн дизелю та 120 тисяч тонн бензинів. Свириденко стверджує, що такий обсяг імпорту вже законтрактований українськими мережами.

З кінця квітня в Україні виник дефіцит пального на АЗС. Причина – російські військові почали завдавати авіаційних ударів по базах паливно-мастильних матеріалів. Було знищено або пошкоджено нафтобази на Львівщині, на Волині, Рівненщині, Полтавщині, Дніпропетровщині та Одещині, знищено інфраструктуру Кременчуцького НПЗ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button