Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24976 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Ілюстративне фото: unsplash

Запасів бензину в Україні наразі вистачає на п’ять днів, дизелю – на три. Про це 13 травня повідомила міністерка економіки Юлія Свириденко, пише «Радіо Свобода». За її словами, при нормальній бізнес-моделі операторів цих запасів вистачить на 15 днів щонайменше.

Україна вже домовилась з сусідніми державами про скасування дозволів на в’їзд цистерн для доставки пального. У травні очікується імпорт 180 тисяч тонн пального залізницею. Автомобільним транспортом збільшили завезення в 15 разів, річковим транспортом – збільшення в п’ять разів.

Також уряд домовився про реверс трубопровідним транспортом. Зокрема, була досягнута домовленість з Угорщиною про 35 тисяч тонн пального на місяць.

За її оцінками, до кінця травня Україна отримає 350-360 тисяч тонн пального з нових логістичних маршрутів, тобто добовий обсяг імпорту в травні зросте з чотирьох тисяч до 11-12 тисяч тонн.

За прогнозом Мінекономіки, в травні очікується споживання 300 тисяч тонн дизелю та 120 тисяч тонн бензинів. Свириденко стверджує, що такий обсяг імпорту вже законтрактований українськими мережами.

З кінця квітня в Україні виник дефіцит пального на АЗС. Причина – російські військові почали завдавати авіаційних ударів по базах паливно-мастильних матеріалів. Було знищено або пошкоджено нафтобази на Львівщині, на Волині, Рівненщині, Полтавщині, Дніпропетровщині та Одещині, знищено інфраструктуру Кременчуцького НПЗ.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button