Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 318 днів. За цей час ми опублікували 26449 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Попит на електрокари в Україні виріс за декілька тижнів дефіциту пального у 15 разів, пише LIGA.net. Особливо попит зріс в травні як на нові електромобілі, так і на вживані.

Українці можуть ввозити авто з електродвигуном без мит та податків з 2018 року. Станом на перше травня 2022 року в країні зареєстровано 35 762 електромобілі. За даними Міністерства інфраструктури, у квітні додалось 460 авто – через війну поки найменший місячний приріст за останні роки.

Вже на початку травня почався справжній бум: попит відчувається як на нові електрокари, так і на вживані. Так, попит як на електрокари, так і на плагін-гібриди Volvo за останні три тижні відчутно зріс, зазначає бренд-директор автовиробника в Україні Артем Ткаченко. На їхній продаж зараз  припадає понад 70%. На деякі моделі попит зніс втричі (мова про XC40 Recharge та плагін-гібрида XC60 Recharge).

Також саме на електромобілі зараз є попит в салонах Porsche-Україна, зокрема модель Taycan, повідомив бренд-директор Ігор Ткаченко. Автомобілі бренду в Україну продовжують постачати.

У салонах Nissan теж кажуть про ажіотаж, зокрема на популярну в Україні модель електрокару Leaf. Найближчим часом компанія очікує на нову партію цих авто. Зростання попиту на електрокари помітили і в корпорації «УкрАвто» – бренди Mercedes, Smart, KIA, Opel, Chery тощо.

На платформі OLX у квітні 2022 року українці стали цікавитися електрокарами в 15 разів частіше, а гібридами – в 11 разів. За перші два тижні травня ці показники збільшилися ще на 152% та 28% відповідно. У  2021 році електрокари та гібриди на платформі пропонували у 50 разів менше, ніж авто на бензині: всього 3400 та 3200 пропозицій за рік.

Водночас на агрегаторах з продажу авто через підвищений попит зараз менше оголошень з електрокарами із доступного цінового сегмента. За даними Інституту досліджень авторинку, авто за п’ять-шість тисяч доларів майже не залишилось. Як тільки з’являється якесь оголошення з машиною за доступною ціною – її викуповують за лічені години.

Мінімальний цінник за вживані авто на електриці змістився в бік проміжку вісім-десять тисяч доларів. Далі йдуть нові китайські електрокари з цінником до 30 тисяч доларів, а потім преміальні авто від Tesla та інших автобрендів.

Дефіцит пального виник після того як Росія завдала ракетних ударів по Кременчуцькому НПЗ та 15 нафтобазах в різних регіонах України. Кабмін вирішив відмовитися від державного регулювання цін на пальне. У той час, уряд зберіг граничну межу ціни на бензин у 52 гривні за літр, дизпаливо – 58 гривень за літр. У Міністерстві енергетики заявляють, що дефіцит пального на автозаправних станціях в Україні скоро має закінчитися, адже обсяги його імпорту збільшуються щодня.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button