Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 122 днів. За цей час ми опублікували 24984 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Попит на електрокари в Україні виріс за декілька тижнів дефіциту пального у 15 разів, пише LIGA.net. Особливо попит зріс в травні як на нові електромобілі, так і на вживані.

Українці можуть ввозити авто з електродвигуном без мит та податків з 2018 року. Станом на перше травня 2022 року в країні зареєстровано 35 762 електромобілі. За даними Міністерства інфраструктури, у квітні додалось 460 авто – через війну поки найменший місячний приріст за останні роки.

Вже на початку травня почався справжній бум: попит відчувається як на нові електрокари, так і на вживані. Так, попит як на електрокари, так і на плагін-гібриди Volvo за останні три тижні відчутно зріс, зазначає бренд-директор автовиробника в Україні Артем Ткаченко. На їхній продаж зараз  припадає понад 70%. На деякі моделі попит зніс втричі (мова про XC40 Recharge та плагін-гібрида XC60 Recharge).

Також саме на електромобілі зараз є попит в салонах Porsche-Україна, зокрема модель Taycan, повідомив бренд-директор Ігор Ткаченко. Автомобілі бренду в Україну продовжують постачати.

У салонах Nissan теж кажуть про ажіотаж, зокрема на популярну в Україні модель електрокару Leaf. Найближчим часом компанія очікує на нову партію цих авто. Зростання попиту на електрокари помітили і в корпорації «УкрАвто» – бренди Mercedes, Smart, KIA, Opel, Chery тощо.

На платформі OLX у квітні 2022 року українці стали цікавитися електрокарами в 15 разів частіше, а гібридами – в 11 разів. За перші два тижні травня ці показники збільшилися ще на 152% та 28% відповідно. У  2021 році електрокари та гібриди на платформі пропонували у 50 разів менше, ніж авто на бензині: всього 3400 та 3200 пропозицій за рік.

Водночас на агрегаторах з продажу авто через підвищений попит зараз менше оголошень з електрокарами із доступного цінового сегмента. За даними Інституту досліджень авторинку, авто за п’ять-шість тисяч доларів майже не залишилось. Як тільки з’являється якесь оголошення з машиною за доступною ціною – її викуповують за лічені години.

Мінімальний цінник за вживані авто на електриці змістився в бік проміжку вісім-десять тисяч доларів. Далі йдуть нові китайські електрокари з цінником до 30 тисяч доларів, а потім преміальні авто від Tesla та інших автобрендів.

Дефіцит пального виник після того як Росія завдала ракетних ударів по Кременчуцькому НПЗ та 15 нафтобазах в різних регіонах України. Кабмін вирішив відмовитися від державного регулювання цін на пальне. У той час, уряд зберіг граничну межу ціни на бензин у 52 гривні за літр, дизпаливо – 58 гривень за літр. У Міністерстві енергетики заявляють, що дефіцит пального на автозаправних станціях в Україні скоро має закінчитися, адже обсяги його імпорту збільшуються щодня.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button