
Дефіцит та здорожчання пального не вплине на розвиток велосипедного транспорту, пішої мобільності та громадського електротранспорту в містах України. Таку думку висловив транспортний експерт Дмитро Беспалов у блозі «Про мобільність».
За його словами, заторів протягом наступних кількох місяців дійсно стане менше, але це відбудеться за рахунок зниження економічної активності населення і, відповідно, зменшення кількості поїздок у перерахунку на кожного містянина.
Наразі економісти прогнозують втрату нами принаймні третини ВВП до кінця року. За словами Беспалова, кількість добових поїздок на містянина корелює саме з рівнем ВВП – менша економічна активність населення означає меншу кількість поїздок.
Для багатьох через виклики війни більше підходить транспорт індивідуальний, перш за все за рахунок своєї гнучкості. На думку транспортника, автомобілі продовжать купувати задля відчуття безпеки, щоб в разі чого евакуюватися, або, в якості волонтерів, допомогти вирішити ту чи іншу задачу. Тому українці продовжать купувати вживані авто з США та Європи.
Попит на громадський та велосипедний транспорт буде залежати від пропозиції: кількості рухомого складу, наявності місця для сидіння чи хоч стояння, його швидкості, та зручності маршрутів, а також наявності зв’язаної та безпечної велоінфраструктури, відповідно.
Зроби добру справу і отримуй винагороди!
Нам як ніколи потрібна ваша підтримка. «Хмарочос» пише про розвиток міст 11 років та 6 днів. За цей час ми опублікували 26774 новин та статей. Ми потребуємо вашої допомоги, щоб продовжувати якісно працювати далі. Приєднуйтесь до Читацького товариства «Хмарочоса» та отримуйте приємні бонуси від редакції: квитки на культурні заходи в Києві, фірмовий мерч та актуальні книжки, можливість пропонувати редакції теми та багато іншого.
Стати членом Товариства | Хто ми такі?
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті