Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 298 днів. За цей час ми опублікували 23640 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: where is pykh / Unsplash

У Чернівцях низку вулиць перекриватимуть для автомобільного руху у вихідні та святкові дні. Таке рішення 23 травня ухвалила комісія з організації та безпеки дорожнього руху, повідомляє АСС.

Пішохідну зону планують створити у межах вулиць Бандери, Франка, Заньковецької та площі Філармонії. Вулиця Коиблянської вже давно є пішохідною. Громадський транспорт курсуватиме за визначеними маршрутами без змін. 

Зображення: facebook.com/urbanistche

«Практично всі підтримали таку ідею. Переваги для пішоходів будуть очевидними. Наше місто потребує пішохідних просторів. З часом цей експеримент дасть нам змогу зробити центр більш комфортним для чернівчан, і для туристів», — заявив заступник міського голови Василь Зазуляк.

Це пілотний проєкт, розрахований попередньо на два місяці, повідомляє Богдан Старик з Департаменту урбаністики та архітектури. Протягом тестового періоду спробують зрозуміти, як працює пішохідна зона.

Адже, за словами Старика, моделювання, як і громадські слухання, не проводилося — воно було б нерепрезентативним на тлі війни. З одного боку, у Чернівцях зросла кількість автомобілів через переселенців. З іншого боку, автівок все меншає через паливну кризу.

Та загалом урбаніст називає такі аргументи за впровадження пішохідної зони: 

  • збільшення кількості людей в місті; 
  • перевантаження вулиці Кобилянської; 
  • дотримання стандартів сталого розвитку та виведення автівок із центру міста; 
  • різке зменшення кількості автомобілів на вихідних; 
  • різке збільшення кількості «малого» електротранспорту. 

Наступним етапом буде голосування за пішохідну зону на виконавчому комітеті, що відбудеться за два тижні.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button