Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Нафтогаз створить національний оператор АЗС з метою недопущення зависокої ціни. Про це в інтерв’ю Інтерфакс-Україна повідомив голова правління компанії Юрій Вітренко.

За його словами, держава не хоче монополізувати цей ринок, але має з’явитися потужний державний гравець, до якого була би повна довіра як з боку держави, так і з боку людей.

«Дипломатично кажучи, існує певна недовіра до приватних великих мереж АЗС: що є певні змови, що ціни інколи бувають завищеними. Коли є державний гравець із суттєвою часткою ринку – 15-20-30%, тобто не 100%, але й не 1% – тоді є більше довіри, що у споживачів є можливість купувати за справедливою конкурентною ціною», – заявив Вітренко.

Кабінет Міністрів ухвалив рішення щодо передачі 172 автозаправних станцій пов’язаної з Медведчуком мережі Glusco в управління Нафтогазу.

Раніше уряд домовився з операторами ринку призупинити державне регулювання цін на пальне з метою якнайшвидшого вирішення ситуації з дефіцитом, що виник на тлі агресії РФ. Водночас досі не зникають черги за пальним.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button