Як змінились гастрономічні звички українців за час війни? (інфографіки)
За даними сервісу Glovo, найпопулярнішою стравою для замовлень стала піца, яка потіснила бургер на друге місце.
За даними сервісу Glovo, найпопулярнішою стравою для замовлень стала піца, яка потіснила бургер на друге місце.
Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24969 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
Підтримати | Хто ми такі?
Упродовж воєнного часу українці в областях, де доступна доставка, серед страв найчастіше замовляють піцу, а серед продуктів – картоплю та яблука. Про це свідчать дані служби Glovo, яка зараз працює у 28 містах України.
Піца злетіла на першу сходинку вподобань користувачів сервісу, друге місце зайняв бургер, третє – шаурма, кебаб та суші. До 24 лютого найпопулярнішою стравою був бургер, курячі снеки та картопля фрі, піца була на четвертому місці. На шість позицій піднявся кебаб, на п’ять – шаурма.
Серед найпопулярніших продуктів з супермаркетів, які замовляють українці під час війни: картопля та яблука. У Києві найчастіше замовляють солодкі напої та цигарки. Овочі та фрукти були найпопулярнішою позицією до війни і залишились після. На другому місці серед популярних замовлень після 24 лютого – алкоголь, раніше він був на шостій позиції. Також зросла популярність молочних продуктів, яєць та господарчих товарів.
ЛУН Місто, яке опублікувало інфографіки, також додало на свою «Корисну карту» всі заклади та магазини, з котрими працює Glovo.
© Хмарочос | 2024
Коментарі:
*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті