Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 10 років та 120 днів. За цей час ми опублікували 24981 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: Grupy Polsat Plus

30 травня польська компанія Grupa Polsat Plus (яка, до речі, допомагає Україні) презентувала у Вроцлаві міський автобус на водневому паливі.

NesoBus створений польськими конструкторами «з нуля», він не є модифікацією електричного чи дизельного автобуса. Компоненти постачають від світових виробників. Так, водневі баки виробляє компанія Hexagon.

Фото: Grupy Polsat Plus

У 2023 році у Свіднику, в передмісті Любліна, розпочнуть серійне виробництво водневих автобусів. На рік планують виробляти понад 100 одиниць, які курсуватимуть містами Польщі, а також експортуватимуться за кордон.

Neso — абревіатура фрази «Не виділяє вихлопів і очищує» (Nie Emituje Spalin i Oczyszcza). Довжина автобуса — 12 метрів, він розрахований на 93 пасажирів, зокрема має 37 місць для сидіння. Крім того, він тихий, має зарядки для смартфонів у салоні, WiFi, п’ять інформаційних дисплеїв для пасажирів.

Фото: Marcin Dmowski / spottedlublin.pl

Запас ходу становить 450 кілометрів. Автобус споживає вісім кілограмів водню на сто кілометрів. Коли водень закінчується, заправка займає 15 хвилин.

NesoBus обладнано електродвигуном, який генерує електрику з заправленого воднем паливного елементу. Водень сполучається з киснем, який береться з повітря та фільтрується. З вихлопної труби викидається водяна пара, при цьому вода — дистильована. Таким чином, як стверджує виробник, автобус навіть очищує повітря.

Фото: Mateusz Pokorzyński / auto-swiat.pl

Значна частина системи водневого живлення і кондиціонування вбудована в дах таким чином, що вона не займає зайвого місця салону та непомітна ззовні. Дизайн NesoBus розробляла італійська компанія Torino Design.

Автобус уже пройшов випробування й у квітні отримав схвалення європейських регуляторів.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button