Перш ніж прочитати матеріал, розгляньте можливість підтримати нас. «Хмарочос» пише про розвиток міст 9 років та 299 днів. За цей час ми опублікували 23641 новин та статей. Весь контент – в безкоштовному доступі. На нас не впливає жоден олігарх чи великий бізнес, ми працюємо для наших читачів й читачок. Ваш внесок дозволить продовжити працювати нашій редакції. Долучіться до спільноти з сотень осіб, які вже підтримують «Хмарочос».
| Хто ми такі?

Читайте нас в Telegram, Twitter, Instagram, Viber та Google Новинах
Фото: unsplash

Команда Bike City consulting презентувала ескізний проєкт міжміського веломаршруту, який має сполучити Бучу, Ірпінь та Київ. Його анонсували на Irpin Reconstruction Summit.

Проєкт передбачає створення велодоріжок між містами протяжністю 6,2 кілометра. Їх пропонують облаштувати велостійками очікування на перехрестях, парковками, станціями для самостійного технічного обслуговування та станціями із питною водою.

За словами співавтора проєкту Станіслава Клименка, рішення абсолютно реалістичне, для цього лише потрібна «зацікавленість трьох міст та Укравтодору».

«Довоєнні показники велосипедного руху саме в бік Ірпеня та Бучі були найвищими по всій агломерації Києва. Під час активних воєнних дій велосипед став ледь не єдиним транспортом для евакуації населення з міста. А набережна вздовж річки Ірпінь уже декілька років є туристичним і рекреаційним магнітом для велосипедистів», – зазначив Клименко.

Ескізний проєкт міжміського веломаршруту. Фото: Станіслав Клименко

В Ірпені відбувся перший в Україні саміт із сталого відновлення міст. На ньому презентували проєкти із відновлення Ірпеня Київської області, зруйнованого на 76% російськими загарбниками.

Ескізний проєкт міжміського веломаршруту. Фото: Станіслав Клименко

У 2020 році між Києвом та Ірпенем проклали велосипедну смугу довжиною 5,2 кілометра вздовж Новоірпінської траси. Вона з’єднала ірпінський масив Романівка та набережну річки Ірпінь, де вже була велосипедна доріжка, з київськими Новобіличами.

Набережна вздовж річки Ірпінь вже декілька років є туристичним та рекреаційним місцем для велосипедистів. І тому цей попит на велосипедний рух, має бути підкріплений пропозицією якісної інфраструктури велосипедного маршруту.

Це зображення має порожній атрибут alt; ім'я файлу 288194353_10221107042131774_225757737979578248_n.jpg
Ескізний проєкт міжміського веломаршруту. Фото: Станіслав Клименко

Майже 300 архітекторів, дизайнерів, проєктантів  та інших фахівців з України та різних куточків світу розробили більше 30 проєктів відбудови інфраструктурних об’єктів, що були зруйновані та пошкоджені російськими окупантами.

Йдеться про Центральний будинок культури та клуб «Романівка, міський стадіон «Чемпіон» та Ірпінську ДЮСШ, дитячі садочки, школи, міські площі, а також транспортне планування та веломережі. За словами мера Олександра Маркушина, наступним етапом буде доопрацювання проєктів, аналіз девелоперами та обрання найкращих пропозицій.

До того ж, сервіс Bikenow 16 червня розпочинає роботу в Бучі. Ціна розблокування становить п’ять гривень, а поїздка коштує одну гривню на хвилину.

Коментарі:

Вам доступний лише перегляд коментарів. Зареєструйтесь або увійдіть, щоб мати можливість додавати свої думки.

*Ці коментарі модеруються відповідно до наших правил ком’юніті

Newsletter button
Donate button
Podcast button
Send article button